Wat ziet ze er goed uit zeg! Zo te zien vind ze het erg leuk! Ze ziet er al weer een stuk mooier uit! Hoe gaat het verder met haar? en met het rijden? Groetjes de oude eigenaren
Bedankt allemaal! Roze vind ik zelf ook erg leuk, dus vandaar dat ik 't om had gedaan
DDW1990: Ik heb je een PBtje gestuurd Laboum: Dankjewel. Doe erg m'n best, ze zag er van de winter niet zo best uit, zat ze niet helemaal lekker in d'r velletje. Maar nu ze weer op de wei staat ziet ze er echt stukken beter uit! [***]: Haha ja erg zeldzaam ben ik achter gekomen. Terwijl ze het echt hartstikke leuk vind, ondanks dat ze 1.75 m is. Ik ga d'r alleen maar niet leren steigeren, dan is ze nog groter!
Wat een leuke foto's Maris. Had al op bokt gezien dat je een nieuw paard had. Wat een leuk beest zeg. Fijn dat het VD'en ook zo goed gaat. En ik zie dat je nog steeds van het roze bent
Jinte
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 23:11
Bedankt allemaal voor de reacties! Doet me echt goed om al die leuke reacties te lezen
Anna: Ja nog steeds van het roze En dankjewel! Ben nog steeds erg blij met 'r
vjseegers
Geplaatst: 21-05-11 23:30
Ha ha Mariska, kussen met Bubbles.....wa's dat nou (Maar 'k doe ook wel 's met Tinka hoor )
Tsjee, wat ziet Bubbles er goed uit zeg, wat wordt ze al een mooie schimmel! En wat heb je d'r al leuke dingen geleerd. De jambette doet ze ook al heel mooi.