Hahha beetje jammer dat Shilas zijn slungel eruit heeft hangen bij de draf in het filmpje
Ik vind het heel knap, wat je allemaal met ze kunt Echt respect
Isegrim
Geplaatst: 23-02-11 20:26
Martine_R schreef:
Hahha beetje jammer dat Shilas zijn slungel eruit heeft hangen bij de draf in het filmpje
Het schijnt dat de meeste ruinen dat doen bij vrijheidsdressuur, de onze doet het ook standaard. Het ziet er een beetje banketstaaf uit maar het schijnt een teken van ontspanning te zijn.
B_r_e_n
Geplaatst: 23-02-11 20:31
Wauw super super gaaf!!
Ben jaloers, wou dat ik geduld genoeg had voor zulke dingen...
Gaaaf ! Zeker weten dat je alleen in de achterhoek les geeft ?
E_Nalanta
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-11 23:42
Martine_R schreef:
Hij heeft altijd 5 benen wanneer hij vrolijk, medewerkend en ontspannen is Ook met knuffelen, borstelen, wanneer ik tegen hem praat... Zijn manier om te laten zien dat hij 't fijn vind haha En inderdaad, er zijn heel veel ruinen die dit tijdens VD'en doen!
Tmara: ik geef privélessen alleen in de achterhoek/maximaal 3 kwartier van mijn woonplaats (PB voor plaats) af. Groepslessen, shows en demo's doe ik wel door heel NL! Illusion: De JVC Everio! (als dat de goede benaming is...) Isegrim: Werd het maar een DVD! Haha, dat is nog eens een leuk idee voor de toekomst... sans6: Ja, dat klopt, dat is Flip! Da's alweer een tijd terug....!
Bij deze ook mijn nieuwe officiele trailer voor de opkomende 'film': (Tip, stel hem in op HD (720) en zet het geluid harder!)
Wat gaaf om te zien zeg! Hele mooie foto's en ook een ontzettend leuk filmpje Mooie muziek ook, mag ik vragen welke muziek je voor het filmpje hebt gebruikt?