Heel mooie foto's! En die galop! Dat is vrijheid! Het toppunt. Zonder gekheid. Ik doe mijn hoed voor je af. Het was spannend en ik zat me zelfs al te verbijten aan de kant toen het programma werd veranderd voor die prijs die werd uitgereikt. Sabrina zat naast me en was razend! haha. Zelf zul je idd wel heel teleurgesteld zijn geweest op het moment zelf, want je weet voor jezelf gewoon waar het allemaal beter had gekund, maar dat weet het publiek niet hè? Kijkend op het hele plaatje in je topic hier is er eigenlijk maar een klein stukje misgegaan. Goed gedaan! Met recht kun je heel trots zijn. En volgende keer komen we je gewoon weer aanmoedigen.
Heel gaaf, Silke is echt super . Die laatste foto trouwens; wauw.. Knappe pony!
thoraklover
Geplaatst: 20-11-10 18:27
Super! Ik zou het niet durven..
CupCakes_
Geplaatst: 20-11-10 19:18
dat heb ik gezien! ik vond het een leuk paardje! mijn verzorgpony zou ook keihard wegrennen!!
Respect!
ThinkAgain
Geplaatst: 20-11-10 19:21
ik vond het super hoor! En was echt onder de indruk van z'n caprioles, ziet er goed uit. Heb zelfs nog bij de peelpiste op je zitten wachten om 7 uur.. maar je kwam maar niet! Had ik nou de verkeerde kleine piste of was er gewoon iets veranderd waarom je niet kwam?
edit: zie nu het probleem al, het was die andere kleine piste wel jammer, had het overzicht van hier op bokt uitgedraaid en daar stond 19:00 peelpiste, dus heb nog gewacht of je later misschien nog kwam.
_sil_
Geplaatst: 21-11-10 22:57
Wow gaaf zeg!
Girassol
Geplaatst: 21-11-10 23:07
Prachtige pony Knap hoor dat jullie dat samen kunnen!
Filmpje toont dat jullie het wel al heel goed voor elkaar hebben hoor, op zo'n kijkerige piste kun je nu thuis eenmaal niet oefenen! Ik vind het erg leuk
Nikki, fantastisch, hier heb je zo naar uitgekeken, vind het hele mooie fotos en mooie show, hoop het ooit in het echt te zien; supernikki met supersilke!!!!