Jippes nieuwste commando: Rustig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

M__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:00

ja doorvragen mag zeker maar als je dan het laagste punt hebt bereikt voor hij op stap valt terug even een hoger tempo zo zal hij het iets hogere tempo als beloning gaan bekijken en zo bouw je ook beter spieren op dan iets langer door te vragen en in sta^te vallen. Voor hem is het denkik ook leuker omdat hij zowiezo liever een hoog tempo heeft en je traint ook extra zijn achterhand door de tempo wisselingen. Doordat je hem na het verzamelen telkens beloont zal hij dit ook leuker gaan vinden (de meeste die ik ken toch ) door op stap te vallen is het meer van hehe dat was zwaar effe uitpuffen als je hem meer aan de gang houd is er meer uitdaging.
Wel opletten dat je het niet altijd op de zelfde plek verzamelt en verruimt ik ken namelijk een paard dat het zo leuk vond die verzamelde uit zichzelf richting piaffe om daarna een mooie uitgestrekte draf te laten zien dus let op dat hij niet de overhand neemt ;)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:05

opisop_shop schreef:
nee hoor, de katrolletjes klik je aan het bit en de vaste klipjes klik je tussen de voorbenen vast.

Ach Zilf dan bestel je meteen een zak snoepjes mee voor Jippe :D

Ik doe het altijd op deze manier: http://img40.xooimage.com/files/e/a/9/u ... 69e91e.png (alleen dan niet zo strak := )
Met de pessoa he, laatste post gaat over dubbele longe.
Dus, tussen benen met vast clipje bevestigen, touw door het bit heen en katrol aan de ring vd singel bevestigen. Lijkt mij niet fijn om die katrolletjes bij het bit te bevestigen, geklapper dan de hele tijd...

Edit: Lees net wat topics over Bokt erover, maar er is niet echt een duidelijk iets wat nou hoort, katrollen aan het bit of aan de singel...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 16:13

Zilfstar schreef:
Heb op Agradi.nl een pessoa gezien, Van HH voor 29,95... is het minimumbedrag 30 euro.... :(

Ooteman: 20 euro!!! :D Nu nog kijken wat de verzendkosten zijn want die waren bij Agradi 0....

Edit: minimaal bestelbedrag 39,50 en 6,50 verzendkosten.... :(

Ga denk ik voor de snoepjes bij agradi :o

doei

Re: Jippes nieuwste commando: Rustig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:19

Hoi,
Mijn hafje kent ook het commando rustig, ook zeer handig ohz na een gallopje bv!

Hoe ik het zegmaar doe is commando "rustig" paard gaat rustig en daarna weer het commando "door" en weer rustig etc.

Goed geleerd en je beloond hem keurig.