Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ze loopt netjes zo. Ik laat de buitenteugel net wel achterdoor lopen, omdat mijn merrie daar weer beter op reageert. Tussen de benen door heb ik nog niet gedaan, wel laat ik hem soms door het bit en dan hoger vastzetten weer, dat vind ze op dit moment fijnen dan gewoon aan het bit vast. Maar ik en erg enthousiast over het trainen met dubbele longe, een stuk leuker dan de enkele en ze reageert er goed op.

Ben echt super blij met haar, helaas vanwege 't weer en de slechte wei staat de training op een laag pitje, maar als de wei en het weer het toelaten train ik haar zo af en toe nog aan de dubbele longe, de lange lijnen en ze gaat ook vaak mee op wandeling.
En als 't weer wat beter word kunnen we weer mooi eens samen op wandeling met Roos, Switch en jou Nola. Wie weet kunnen we in de loop van het jaar op pad met Nola ohz. en Roos voor de wagen; zou toch fantastisch zijn??
Hahaha, dankjewel. Ze wordt al steeds meer 'eigen'. Die hoofd/halshouding viel mij inderdaad ook al op, dat pakt ze uit zich zelf al heel goed op, had dat nooit verwacht. Het is dat ze het zelf aanbied en dat ik er daarom af en toe eens rustig mee aan de slag ga, maar normaal gesproken concentreer ik me daar in het begin al helemaal niet op. Heb er met Ot járen en jaren vol bloed zweet en tranen naartoe moeten werken, koop ik een groene pony en die fl*kt het eventjes alsof het niets is.... snap je toch ook niets van? Voor we zover zijn dat we ook fatsoenlijk op wedstrijden kunnen verschijnen zal nog wel eventjes duren hoor 
emspa schreef:kijk uit dat ze niet te diep gaat lopen want op sommige foto's zit ze ver achter de loodlijn maar voor de rest ben je goed bezig
leuk beesie joh!!!
Roos leert idd erg snel.