wat gaaf zeg, ik wist helemaal niet dat je een nieuwe pony had, maar ik vind haar hardstikke leuk, mooie uitstraling en een bloedmooi hoofdje... gaat helemaal goedkomen
Wat blijft ze mooi! (*ziet hier ook een longeersingel die niet al te veel ruimte over heeft * ). Ze loopt netjes zo. Ik laat de buitenteugel net wel achterdoor lopen, omdat mijn merrie daar weer beter op reageert. Tussen de benen door heb ik nog niet gedaan, wel laat ik hem soms door het bit en dan hoger vastzetten weer, dat vind ze op dit moment fijnen dan gewoon aan het bit vast. Maar ik en erg enthousiast over het trainen met dubbele longe, een stuk leuker dan de enkele en ze reageert er goed op.
Ik vind haar echt nog steeds helemaal geweldig! Ze doet het erg goed! Kan niet wachten op de volgende foto's!
SmurfBlue4
Geplaatst: 03-01-11 12:01
Echt een slobber pony! Wat je op die foto's doet, is dat nou grondwerk? Want ik ben een boek aan het lezen over grondwerk en daar staat o.a. ook iets in over longeren met dubbele lijnen, maar was wel benieuwd of jij dat ook doet!
danielle8027
Geplaatst: 05-01-11 22:12
Geweldig mooie pony!
Even een vraagje: Welke maat longeersingel heb jij? Ik ben nog steeds op zoek...
esther_X_
Geplaatst: 05-01-11 22:18
wat een stoere poown heb je daar! ziet er heel leuk uit! die benen!
JoyCiej007
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-11 18:18
Is 't er helemaal ingeschoten om nog in m'n eigen topic te reageren, wat een schande. Sorry mensen! Ik zal even reageren op enkele reacties. Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke reacties Ben echt super blij met haar, helaas vanwege 't weer en de slechte wei staat de training op een laag pitje, maar als de wei en het weer het toelaten train ik haar zo af en toe nog aan de dubbele longe, de lange lijnen en ze gaat ook vaak mee op wandeling.
Inmiddels loopt ze nu aan de dubbele longe alleen nog maar met oogkleppen en dat gaat echt super goed, ze is ook al een aantal keer aan de hand mee naar buiten geweest met het menhoofdstel en vind alles dan nog wel wat spannend, maar iedere keer gaat het weer een beetje beter.
@ Sappos: Haha, dankjewel! Ze vind zichzelf vooral ook heel erg stoer. Kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik haar daadwerkelijk voor de wagen heb, ik ben zó benieuwd wat er dan uit gaat komen. Het is heerlijk om met haar te kunnen en mogen werken.
@ Mirjam: En als 't weer wat beter word kunnen we weer mooi eens samen op wandeling met Roos, Switch en jou Nola. Wie weet kunnen we in de loop van het jaar op pad met Nola ohz. en Roos voor de wagen; zou toch fantastisch zijn??
@ lienepien610: Hahaha, dankjewel. Ze wordt al steeds meer 'eigen'. Die hoofd/halshouding viel mij inderdaad ook al op, dat pakt ze uit zich zelf al heel goed op, had dat nooit verwacht. Het is dat ze het zelf aanbied en dat ik er daarom af en toe eens rustig mee aan de slag ga, maar normaal gesproken concentreer ik me daar in het begin al helemaal niet op. Heb er met Ot járen en jaren vol bloed zweet en tranen naartoe moeten werken, koop ik een groene pony en die fl*kt het eventjes alsof het niets is.... snap je toch ook niets van? Voor we zover zijn dat we ook fatsoenlijk op wedstrijden kunnen verschijnen zal nog wel eventjes duren hoor
@ Elien: Bitje bevalt super, loopt ze erg lekker op. Al wordt dit hoofdstel + ongebroken trensje vaak nu vervangen door het menhoofdstel met liverpooltje, pakt ze ook echt goed op.
@ Buckje: Lang verhaal, heb Ot sinds juni 2010 niet meer voor de wagen gehad wegens een heel drama aandoening/blessure, beestje heeft echt gevochten voor haar leven maar is er gelukkig wonder boven wonder weer bovenop gekomen. Wegens omstandigheden (buiten die blessure) heb ik haar daarna niet meer kunnen rijden/verzorgen, was voor mij persoonlijk echt een grote klap zoals je vast wel zal begrijpen. In die periode heb ik Roos aangekocht, omdat ik totaal niet wist waar ik aan toe was maar wel een 'projectje' wilde waardoor ik alles even van me af kon zetten en me op andere dingen kon concentreren. Maar kan je vertellen dat de toekomst met Ot er weer rooskleurig uit zal zien, en wie weet is ze over niet al te lange tijd echt helemaal van mij.
emspa schreef:
kijk uit dat ze niet te diep gaat lopen want op sommige foto's zit ze ver achter de loodlijn maar voor de rest ben je goed bezig
leuk beesie joh!!!
Dank voor de tip, maar met alle respect; het zal me eerlijk gezegd een biet zijn of ze achter of voor de loodlijn loopt; ben al heel blij en trots dat ze die ontspanning uit zichzelf al aanbied, zonder dat ik daar bewust naar toe werk. Zo lang ze maar niet gigantisch op de voorhand loopt of juist heel gespannen is, ben ik alleen maar blij met de ontspanning die ze laat zien. En af en toe loopt ze idd te diep, maar dat vind ik helemaal niet erg; vanuit daar kunnen we rustigjes aan omhoog gaan werken. Vergeet niet dat het nog een erg groene pony betreft waar nog veel werk in zit!
@ Sandrina: Dankjewel, uitstraling heeft ze zeker, hahaha en ook echt een attitude van een diva.
@ Suzan: Wanneer kunnen we weer een topic van jou en Boobs verwachten? Roos leert idd erg snel.
Hahaha joyce, dat duurt nog wel ff. Hij is nu egaal grijs met bruin. Niet echt bokt representatief whahaha Denk dat het erom gaat spannen wie het eerst Aangespannen in the picture topic heeft hahaha. Het blijft een rare flipsen. Ach, ik hou van hem, dat is het belangrijkste!
Wat een enorm leuk beestje, geweldige uitstraling ook! Wel vind ik dat je longeert op een wat lastige ondergrond, je pony bied een hoop aan maar kan waarschijnlijk nog meer op een vlakke, solide bodem! Hoewel ik denk dat je geen andere mogelijkheid hebt dan deze, misschien iets om in gedachten te houden? Afijn, succes met je leuke paardje in de toekomst!
_Layco_
Geplaatst: 07-01-11 22:54
Wat een leuke beestje Ik vind foto 15 er echt heeeel fijn uitzien
maar mij is altijd geleerd dat je de longeer''touw'' nooit alleen door de losse bitring mag doen ?