Geweldig filmpje Judith! Echt leuk dat je dit allemaal met Minousch kan doen, ziet er echt superleuk uit.
_Bitje_
Geplaatst: 03-07-10 22:40
zo dat ziet er echt al super gaaf uit zeg echt mooi om naar te kijken, ga zo door zou ik zeggen
Tinky12
Geplaatst: 04-07-10 07:08
Echt leuk om te zien Juudii jullie zijn erg stoer met z'n 2en. Dat op het paard springen doe ik maar niet,zo'n lenig ben ik nu ook weer niet ik houd het bij m'n krukje
ahhhhhhhhhhh ik heb een beetje tranen in mijn ogen haha Wat een super lieve en leuke reacties allemaal Ik had dit dus nooooit verwacht , durfde eerst geen topic te maken haha Heeel erg bedankt allemaal Doet me goed !
juudii5
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-10 10:57
@10! Ja ze is 75% arabier ofzo. Van de week ging ze showen, toen zag je het pas goed haha
@melizz13, begin met de basis.. volgen, flemen, kusje geven etc.. Ik doe nog niet echt grote dingen, maar ben eerst bezig gegaan met de kleine kunstjes. Ik vind dat belangrijker dat dat er goed in zit en pas daarna de grote kunsten. Nu een beetje bezig met het compliment zoals je zag, maar verder ook niet.
@Perrokai cool !!! en deal
@Nala26: ik ben ook heel blij dat ik met Mienousch bezig mag
Ik kan nu het filmpje pas bekijken! Ziet er heel goed uit, super! Dat heeft Hannah mooi in elkaar gezet
1 tipje voor de compliment, vraag het hoofd strak náást het linkerbeen, ipv tussen de benen door. Anders heb je kans dat ze geen balans houden en omvallen en in het ergste geval hun hals/nek blesseren Je kunt daarbij zelf ook eventueel andersom gaan staan en onder je eigen linkerarm het hoofd ernaast vragen
Wauw, dat ziet er echt heel leuk uit! Hoe heb je dat kruisen geleerd? Gewoon elke keer zelf zo neer zetten en dan commando geven totdat ze het zelf doet?
@ Minjon: bedankt! Uitleg kruisen: Ik druk iets tegen de schouder en zeg 'kruis', Als ze al iets verstapt met haar benen, klikken en belonen. Op een gegeven moment kruist ze dr benen zonder dat je tegen haar schouder hoeft te drukken (dus alleen op stemcommano en zelf benen kruisen)..