Wat een geweldig topic. Fijn dat het vrouwtje het zo goed oppakt zeg. En verder nog even een complimentje, onder het zand heeft ze een hele mooie fjord tevoorschijn getoverd, ben gek op deze kleur.
ja het gaat hem aardig goed af die chocolaatjes he.. die doen het hem
Breghje
Geplaatst: 21-06-10 09:03
WAHAHAAA Suuuuus!! Als je zo doorgaat dan ga je straks niet eens meer bokken of steigeren als jij onder het zadel moet, dan loop je met Kooltje zo overal naartoe. Goed nagedacht van hem hoor zo'n blondje moet je langzaam laten wennen maar dan komt het ook echt wel goed!!
Bregh heeft het ook al eens gedaan met mij, en ik moet zeggen, het scheelt een hoop, vooral buiten in het bos. Je wordt er een stuk relaxter van zeg maar, wapperende vlaggetjes daar weet ik nu van dat die me niet naar mijn strot vliegen maar gewoon alleen maar wapperen .
Hij heeft trouwens echt een aparte kleur zeg!! Op de eerste foto lijkt het dorie net een schimmel!!! Kwijl...
diaan, woo durf jij al langs vlaggetjes? dat durf ik nog niet hoor
dank je iris, ik doe mn best
Breghje
Geplaatst: 21-06-10 21:11
Bregh is bietje groterder en zwaarderder dan een Kooltje he, ze duwde me er gewoon langs het kreng ... máár!! Daarna toen ik heeel voorzichtig keek of er toch geen in mijn strot hing te knagen en het niet zo was, toen moest ik er nog eens keer langs van Bregh (jah echt, het is een slavendrijfster hoor, die zwarte!!!), en toen durfde ik!!! Wel alleen bij oranje vlaggetjes hoor, want rood-wit-blauwe zijn toch anders...