Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjukke schreef:Teziej schreef:Ik vind dit nogal een rare vergelijking.. en twee heel uiteenlopende onderwerpen ookSnap niet wat dan erger is, met een paard over een ander paard springen, of je pony verkopen omdat je er te groot/ niet meer verder mee komt?!
Dhani schreef:orienta schreef:ik vind het walgelijk om het zo maar even te zeggen
snap niet wat hier leuk aan is en het is levensgevaarlijk
Ik denk dat TS heel goed weet waar ze mee bezig is! het gaat hier om vertrouwen van bij de kanten.
Ik vind het vreselijk knap! ik doe het je niet na
KellyZ schreef:Maar als we gaan beginnen met: als er wat gebeurt?
Als je op de weg rijdt kan er ook wt gebeuren en kan je met zijn 2en onder een auto terecht komen, moeten we dan maar braaf in de geluidsdichte binnenbak blijven aan een longeerlijn zodat er niks meer kan gebeuren? (bewijze van). Ik geloof echt wel dat hier is over nagedacht, ze heeft de paarden erop getraind en ze vertrouwen elkaar de volle 1000 %.
orienta schreef:KellyZ schreef:Maar als we gaan beginnen met: als er wat gebeurt?
Als je op de weg rijdt kan er ook wt gebeuren en kan je met zijn 2en onder een auto terecht komen, moeten we dan maar braaf in de geluidsdichte binnenbak blijven aan een longeerlijn zodat er niks meer kan gebeuren? (bewijze van). Ik geloof echt wel dat hier is over nagedacht, ze heeft de paarden erop getraind en ze vertrouwen elkaar de volle 1000 %.
Vind dit ook absoluut geen vergelijking!
Over de weg met een paard rijden is ook niet natuurlijk maar dit gaat wel heel ver!
orienta schreef:KellyZ schreef:Maar als we gaan beginnen met: als er wat gebeurt?
Vind dit ook absoluut geen vergelijking!
Over de weg met een paard rijden is ook niet natuurlijk maar dit gaat wel heel ver!
Corelli schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd waarom je dit persé wilt? Vind je dit soort dingen zo leuk om te voelen hoe goed je band met je paard is? En denk je dat bijv. het paard dat op de grond ligt, er plezier in heeft? Zo ja, hoe merk je dat?
Ik ben erg benieuwd naar de redenatie en ik hoop niet dat je weer komt met het argument "we rijden al en dat is onnatuurlijk, dus wat ik doe kan er ook nog wel bij" want dat vind ik een beetje een zwak argument..Ik ben benieuwd naar argumenten voor wat je doet, juist vanuit wat je doet!
KellyZ schreef:Als u de reactie goed leest staat er tussen haakje's bij bewijze van, hier probeerde ik te laten zien, hoe ik het zie.
orienta schreef:ik vind dit te ver gaan!
zover ik weet mag ik best mijn mening uiten!
dat jij het er niet mee eens bent prima maar als jij dan kan even onderbouwen waarop jij basseert dat de TS weet waar ze mee bezig is.