Hij loopt mooi, maar vind het niet een ideaal beeld met die longeerlijn/pessoa iets klopt er niet. Het is namelijk of de longeer lijn of de pessoa staat straks (of ik ben scheel )
PinkPrincess
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-09 08:57
Amable schreef:
Wat heb je een super gaaf paard!!! Is dit heel toevallig de Sendero die bij het Balingehof vandaan komt?
Nee
Jacqie1
Geplaatst: 20-09-09 22:17
Geweldig mooi paard Ik vind hem netjes lopen
YantheMente
Geplaatst: 24-09-09 19:14
Super leuk paard! Kan ook erg lekker bewegen zo te zien
nina88
Geplaatst: 24-09-09 19:19
Prachtig paard zeg!
Snap het commentaar van de hulpteugel niet zo. Dit is de vriendelijkste hulpteugel die je kunt gebruiken. Longeren met een pessoa teugel is vele malen effectiever en beter voor het paard, dan longeren zonder hulpteugels of alleen met touwtjes. Door de pessoa wordt het achterhand gebruik namelijk gestimuleerd. Mijn fysiotherapeut gebruikt het zelfs als methode om paarden weer op te laten bouwen na een behandeling. Pas na het longeren met de pessoa, mag je weer langzaam aan beginnen met rijden.
Anoniem
Geplaatst: 26-09-09 13:50
Mooi paardje heb je, kan ook lekker lopen zo te zien en volgens mij kan die passoa echt niet zo veel kwaad
Navanja
Geplaatst: 29-09-09 08:23
Ben het met nina eens, ik hou ook niet van hulpteugels, maar de pessoa, mits je hem goed gebruikt is echt heel vriendelijk.
verder vraag ik me af waarom je de longeerlijn zo hebt bevestigd? voor de stelling misschien? wat een mooi paard heb je! alleen lijkt het af en toe alsof hij een beetje naar binnen toe omvalt.