KImberley aan de pessoa met slowmotionbok!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
skabelpunk

Berichten: 162
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mijdrecht

Re: KImberley aan de pessoa met slowmotionbok!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 17:00

Oh, dat zou best kunnen ze zijn af en toe wat vaag over hoe en wat hier op stal. Ze is nog steeds nukkig. Erg nukkig en dat is niet over als je haar uit haar stal hebt. Ik ben er niet zeker van wat er allemaal is gebeurd de afgelopen jaren. Het heeft haar niet echt goed gedaan denk ik. Met heel veel geduld, rust en duidelijkheid begint ze nu wat op te warmen naar mij toen. Ik heb haar ongeveer een half jaar vaak gereden en ze zat helemaal vast en galop was een ramp. Het verbeterde iets maar rijden was niet echt leuk voor ons allebei niet. Ook vind ik het zadel niet goed liggen dus ik ben gestopt met rijden. Ben lekker aan het grondwerken met der.
Dat van aan de bakrand stil staan deed ze bij mij gelukkig niet meer :P Maar ik moest in het begin wel heeeeeel consequent zijn(moeilijk!). Heb jij nog oude foto's van haar?

maaike93

Berichten: 1784
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: The place to be.

Re: KImberley aan de pessoa met slowmotionbok!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:33

Ik wil even kwijt dat ik zeer vel respect voor je heb om het probleem te willen aanpakken en adviezen wil aannemen ipv. doorrijden alsof er niks aan de hand is;) Echt super voor dit paardje!

skabelpunk

Berichten: 162
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mijdrecht

Re: KImberley aan de pessoa met slowmotionbok!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 23:02

ja ik denk dat dat ook wel verschilt wat je wilt.
Voor mij zijn paarden gewoon m'n hobby en m'n uitlaatklep. Ik heb geen wedstrijdambities dus het is ook niet noodzakelijk voor mij om te rijden(hoe graag ik het ook doe:P )
ik vind het ook erg belangrijk dat het paard er plezier in heeft. Niks ergers dan een paard wat er eigenlijk geen zin in heeft. Heb dat al genoeg meegemaakt op maneges ..

Bedankt voor het compliment :)