Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geweldig dat commentaar!
Gave foto's. Geniet ervan!
Ze was al mooi, maar is toch al langzaam een heel ander paardje dan jij en femke afgeleverd hebben he? Ze wordt zo licht, haar flanken beginnen helemaal te grijzen en Miri moppert dat het lastig fotograferen is, zo'n wit hoofd en dan de rest donker.. Ik zal binnenkort eens een overzicht topic maken van Yippie van beeb tot nu
Diablo schreef:Ze wordt ook al echt volwassen. En die manen, mooi hoor!
Ik wil trouwens ook wel graag eens rijfoto's zien van jou en haar!
kjoetie schreef:Ze is goed zadelmak en er zit redelijk een stuur, gas en rem op. Eleandra is Yippies verzorgster/crashtestdummie en Yippes is intussen een maandje of 2 niet meer echt geredenMaar eerlijk is eerlijk, zelfs na een maand niet rijden kun je vooralsnog gewoon opstappen en wegrijden, ze is heel braaf en ijverig *klopt af* Dier heeft echt een wereldkarakter
en gelukkig zijn er altijd ervaren en deskundige mensen op stal en online
waar ik me toe kan wenden indien nodig. Ze heeft op alle tijd onder het zadel slechts 1 keer een huppel gegeven (een bok mocht het niet heten) en dat was mijn eigen schuld omdat ze vond dat ik te sterk inkwam met mijn been, ze is gewoon sensibel. Yippie was 2,5 toen ze bij mij kwam te staan en ik heb voor we erop geklommen zijn 3/4e jaar met haar gegrondwerkt en gewandeld en daarom kan ik ook lezen en schrijven met haar. Daarom is Miri ook zo handig, Yippie vertrouwt mij volledig en staat zo scherp aan mijn commando's dat het inrijden een kwestie was van erop zitten en knopje aan mijn stemcommandos koppelen. Miri luistert goed, is zacht in haar handen en zit heel rustig dus was/is de ideale ruiter daarvoor (en dus mijn crashtestdummie
) Ben erg zuinig op mijn paardje en wil vooral dat ze alles leuk blijf vinden, werk dan ook altijd vrij kort met haar en stop als het goed gaat en ze het nog leuk vind. Maar ik zal hier een linkje plaatsen en hem anders pben
vind het leuk dat je zo geinteresseerd bent, hoop dat het nu wat duidelijker is?
. Ik leg ze wel voor aan de mensen waarvan ik zeker weet waar ze over praten en ze echt graag willen zien

http://img10.imageshack.us/slideshow/pl ... 99xhg.smil
Vind jullie een hele leuke combi. Yip is lekker barok
en loopt er relaxed bij!