capich stijger foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tjestolover

Re: capich stijger foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:38

foto''s doen het niet..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:39

tuurlijk Lachen Lachen en dat is ook niet erg.......... dat is ook terecht....

echter is TS nog een puppie, daarnaast heeft ze het zelf niet aangeleerd.......... en daarnaast rijd ze de ponie niet meer Lachen Lachen

dus de helft van het commentaar kan zo........ flop, de prullenbak in Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:39

Oh, dat had ik niet begrepen uit de tekst van haar (die zonder leestekens etc warrig overkomt).

Jammer dat de foto´s verwijderd zijn.

prow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 16:40

nielsd schreef:
Prow: Ik zou het nooit meer toelaten het steigeren en altijd straffen zodat hij het niet meer doet.
Of je dat wil aangezien jij ,volgens mij, het idee hebt dat steigeren stoer is is een 2de.

Kiwiko: Volgens mij is het nooit verkeerd dat buitenstaanders hun mening geven. Misschien dat ze juist op deze manier ermee wil stoppen.

kan dat maar ik zat ook steets te denken over die andere eigenaar hoe die ermee om zou gaan ik denk nu ook wel wat anders er over en ik was toen 10 en toen dacht ik er heel ander over en jammer genoeg maken mensen fouten maar ja soms kan je ze recht zetten alleen jammer genoeg deze niet

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:44

Ach kom.

Ben het met KiWiKo eens (zelfs dat moet kunnen Clown ): dit meisje rijd de pony niet meer, ze heeft hem dit niet zelf geleerd, en ze is 11.

Gelukkig maar dat er geen bokt bestond toen ik 11 was. Haha! Haha! Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:08

Aangezien TS de foto's heeft verwijderd kan er geen advies meer gegeven worden aan de hand van de foto's dus kan dit topic op slot.