King @ VD steigeren .

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: King @ VD steigeren .

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:24

Hahaha die benen...

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:22

@Montignac:

Ik ben het met jou eens Ja
Als steigeren goed word aangeleerd met de juiste discipline en consequentie, en met een goed niet verwarrend commando is het echt niet gevaarlijk(er). Of de TS het op de juiste manier heeft gedaan kan ik zo met alleen deze foto's niet beoordelen, wel ben ik het met de rest eens wat betreft de veiligheid. Meid, wees verstandig en zet gewoon lekker je cap op! Dan maar jammer voor die foto, als er iets fout gaat is die foto helemaal niets meer waard Ook de bodem is idd niet ideaal, volgende keer kun je het beter op een droge vlakke bodem oefenen Lachen Maar ook niet op asfalt of zoiets dergelijks he! En let eventjes op je houding, probeer wat meer mee te bewegen dan echt op de hals van je paard te gaan liggen.
Verder vind ik het leuk dat je zo met je paard bezig bent Lachen Hij lijkt 't allemaal wel prima te vinden, oortjes staan er lekker op en hij lijkt er erg ontspannen onder.

Nog even wat Lara_Silver zegt over het feit dat merrie's van nature hun achterbenen gebruiken; dit is zeker niet altijd waar! Mijn verzorgmerrie steigert heel wat af als ze los door de bak of het weiland loopt, en ook wanneer zij een ander paard op z'n nummer wil zetten staat ze vrijwel altijd op de achterbenen. Kan je er heel wat foto's van laten zien Knipoog
Laatst bijgewerkt door Judje op 08-12-08 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:14

Het lijkt op het eerste zicht een beetje ongecontroleerd en moeizaam gaan,
mede door jouw zit, maar ik denk dat dat gemakkelijk te verbeteren is he Knipoog
OEFENING BAART KUNST, alles valt te leren Haha!

sarahtje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 19:13

je paard heeft er blijkbaar veel plezier in!
En ik rij ook soms in gewone sportschoenen, vindt die soms zelfs comfortabeler zitten dan overdure schoenen!

Alleen een cap draag ik altijd maar dat weet je alvast Knipoog

Vindt het toch leuk dat je paardje het zo fijn vindt, je ziet hier heel wat andere gevallen!