aaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar is die gave shet!! Ik ben nu NOG meer verliefd, dat snap je vast wel!! Zag laatst nogmaals de foto in het haflinger topic en dacht 'wat een leuke shet is dat, zou ze er geen topic over hebben?' en nu zie ik het opeens in je onderschrift staan! coool!! En wat kan hij leuke bokkesprongen maken, net een geitje dat muziekje er onder ook vet cool beest! ik wil er ook zo 1!!
Sjors
Geplaatst: 06-06-11 08:00
wat grappig zeg! knap hoe je het hebt aangeleerd, zou bij mij niet lukken (zo sloom als een slak die paarden)!
Wat een geweldig filmpje! Echt een stuiterballetje, en ook fijn dat hij alle bokkensprongen met het hoofd naar jou toe doet (en niet met de achterhand ). Ook dat keihard door de bak crossen is trouwens al ontzettend leuk om te zien. Goed getraind!
xMercury
Geplaatst: 07-06-11 08:36
Geen idee of ik hier nou al gereageerd had, maar ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachen! Haha wat een geweldig maf dier!
Whaha dank allemaal! Heb vandaag weer een soortgelijke actie op film, hij ging weer snoeihard de wei door... zal het filmpje hier ook plaatsen zodra 'ie klaar is
xhenkexspons
Geplaatst: 09-06-11 15:42
Hahah , gekke flip ! geniaal is tie !
E_Nalanta
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-11 15:43
Gisteren had 'ie weer zo'n maffe dag... deze zonder tjoink-geluiden, moet bij één filmpje blijven
In het begin van de filmpjes dacht ik goh waarom scheuren er witte manen zo hard dwars door het beeldscherm maar toen zag ik een shet met springveren onder de hoeven hahahhhaa wat een leukerd heb in een deuk gelegen