Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silkaay schreef:@mang
die kan ze nu al hé
@doerakje
Ze is van mij.. Kheb ze (nog) niet gekocht, maar de hele verantwoordelijkheid van haar ligt nu bij mij.
@LiVetim
kijk naar het laatste filmpje
mang schreef:Silkaay schreef:@mang
die kan ze nu al hé
@doerakje
Ze is van mij.. Kheb ze (nog) niet gekocht, maar de hele verantwoordelijkheid van haar ligt nu bij mij.
@LiVetim
kijk naar het laatste filmpje
volgens mij begrijp je heel goed wat ik bedoel en doe je je nu gewoon dom voor waar ik inmiddels een beetje moe van word.
je begint aan de jambette, die kent ze nog niet. en vervolgens begin je alweer met steigeren.
dat is wat ik bedoel.
voor als je het echt niet snapt, wat ik bijna niet kan begrijpen
Silkaay schreef:Even ter info. Het hek stond nog ver van haar voorpotenen ze kon er met géén mogelijkheid aankomen. (zeker in de piste niet, want daar zijn er geen balken aan de zijkant)
TIPS EN COMMENTAAR MAG ALTIJD
emily_olle schreef:Silkaay schreef:Even ter info. Het hek stond nog ver van haar voorpotenen ze kon er met géén mogelijkheid aankomen. (zeker in de piste niet, want daar zijn er geen balken aan de zijkant)
TIPS EN COMMENTAAR MAG ALTIJD
Nouja, hier heb je je commentaar dan hih![]()
![]()
Het dik gedrukte zin zegt al genoeg:P
ja...ik weet het.....ik ben een pietlut:P
Silkaay schreef:Ik zeg niet dat je ergens overleestmaar jij zegt dat ik meteen ben begonnen met steigeren. dit is basis, maar het is VD.)
mang schreef:Silkaay schreef:Ik zeg niet dat je ergens overleestmaar jij zegt dat ik meteen ben begonnen met steigeren. dit is basis, maar het is VD.)
men wat ben jij irritand bezig zeg.
vooral geen commentaar aannemen hoor. gewoon jezelf er lekker uit blijven praten. leer je niet veel van kan ik je vertellen hoor
emily_olle schreef:Nouja, hier heb je je commentaar dan hih![]()
![]()
_Jordy_ schreef:emily_olle schreef:Nouja, hier heb je je commentaar dan hih![]()
![]()
Ajb dit is nu wel al genoeg langskomen ..
Citaat:Wil ik best doen maar als ik alleen maar commentaar lees over haar manier van VD
Ik heb haar topic gelezen, filmpjes gekeken en ze vraagt commentaar..moet ik dan al die andere berichtjes gaan lezen over haar manier van VD?
We dwalen nu trouwens wel een beetje af...
Citaat:Dan een maand geen VD omdat ze Jambette niet makkelijk leert, ben je nu weer mee bezig mar ze steigerd nu al ?
Ik heb nu echt medelijden met je paard.
Ik ben een heel poos positief voor je geweest maar dat houd echt op naar hoe je doet etc
En die muziek onder je steigeren filmpje klinkt veel te ''perfect'' dan hoe het eruit ziet had meer zo spirit liedje (v/d film) waarbij ie bv gevangen word ofseu...
Illusion schreef:Citaat:Wil ik best doen maar als ik alleen maar commentaar lees over haar manier van VD
Ik heb haar topic gelezen, filmpjes gekeken en ze vraagt commentaar..moet ik dan al die andere berichtjes gaan lezen over haar manier van VD?
We dwalen nu trouwens wel een beetje af...
commetaar wat al 100x herhaald is hoeft niet nog een keer herhaald te worden.
Illusion schreef:Citaat:Dan een maand geen VD omdat ze Jambette niet makkelijk leert, ben je nu weer mee bezig mar ze steigerd nu al ?
Ik heb nu echt medelijden met je paard.
Ik ben een heel poos positief voor je geweest maar dat houd echt op naar hoe je doet etc
En die muziek onder je steigeren filmpje klinkt veel te ''perfect'' dan hoe het eruit ziet had meer zo spirit liedje (v/d film) waarbij ie bv gevangen word ofseu...
overdrijven is ook 'n vak..
jezus mensen, ts weet nu wel wat ze niet goed doet, als je dit echt zo erg vind geef haar dan gewoon tips om het te verbeteren ipv. telkens 't zelfde gezeur te herhalen.. daar heeft de ts namelijk helemaal niks aan.
Citaat:Moet het dan wel 100x herhaald worden over hoe slecht ze voor haar paard is en dat mensen medelijden hebben met haar paard en dat ze irritant is?
Wees dan gewoon straight en doe dat dan ook niet. laat dit topic sluiten en we houden erover op.
Niet dat ik dat van haar goedpraat, zeker niet. alleen ik kan nog beter commentaar geven over voorpoten dan me gaan bemoeien met hoe anderen met hun paard omgaan terwijl ik weet dat er toch niks mee word gedaan.
Citaat:Dat deed ik eerst wel (tips etc) maar het werd er toch niet beter op omdat op alles een smoes is
Les heeft ze nog steeds niet (Al aantal dagen terug (mischien nu al anderhalve week) dat dat toppic zo bekend werd om de zin : ''Neem les''
En TS luisterd dan ook blijkbaar niet.