Manegepaard schreef:Ik heb hier maar een paar dingen over te zeggen (Wss luister je er weer niet naar, maar goed, ik zal het proberen)
Zoals je al eerder hebt gezegd, je hebt geen ervaring. Dat is al 1.
Zoals Cassidy net zei: 'Een paard is geen computer die je kunt resetten'. En dat is 2.
Ik vind dat je nogal overkomt als een onvolwassen pennymeisje, je wilt alleen maar laten zien hoe stoer je paard kan steigeren, je draagt geen cap, houd de longeerlijn aan, hebt wisselende commando's en vice versa. Snap je het nog tot nu toe?
Als ik jou was, zou ik het eventjes goed tot mezelf laten bezinken, morgen gewoon naar je paardje toegaan, het steigeren laten voor wat het is en gewoon weer lekker verdergaan met dressuur, longeren, en de ongevaarlijke VD kunstjes.
Ik probeer jou (en je paard) alleenmaar te helpen (net zoals de rest die in dit topic een reactie heeft geplaatst)
Je kunt me boze PMs sturen, ik wil het je maar al te graag duidelijk maken aan je.
ja ik snap je nou ik ben zowieso geen onvolwassen penny meisje ik rijd als 9 jaar heb me paard thuis en verzorg um helemaal zelf ik heb geen wisselnde commando´s op het filmpje dacht ik= maar als jij dat vind dan zal het wel
ik ben het ook aan het veranderen dus dan is het toch goed=