Steigeren van begin tot nu ! echt even kijken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:01

Ik ga geen commentaar geven over het steigeren, dat is al vaak genoeg gedaan en ik heb er bovendien geen verstand van :P . Bovendien snap ik niet waarom Bokt altijd commentaar moet geven op de 'minder bekende' Bokkers als ze hun paard leren steigeren, maar als een 'bekende' Bokker het doet krijgt ze alleen positief commentaar, ook al doet die het misschien ook niet zoals het volgens Bokt moet (no offense naar de bekende Bokkers ;) ) . Ik vind het knap dat je je paard dat hebt kunnen leren en Yellow is erg mooi :j .
Laatst bijgewerkt door Dewii op 20-10-10 22:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:02

Ik heb hier maar een paar dingen over te zeggen (Wss luister je er weer niet naar, maar goed, ik zal het proberen)

Zoals je al eerder hebt gezegd, je hebt geen ervaring. Dat is al 1.
Zoals Cassidy net zei: 'Een paard is geen computer die je kunt resetten'. En dat is 2.
Ik vind dat je nogal overkomt als een onvolwassen pennymeisje, je wilt alleen maar laten zien hoe stoer je paard kan steigeren, je draagt geen cap, houd de longeerlijn aan, hebt wisselende commando's en vice versa. Snap je het nog tot nu toe?

Als ik jou was, zou ik het eventjes goed tot mezelf laten bezinken, morgen gewoon naar je paardje toegaan, het steigeren laten voor wat het is en gewoon weer lekker verdergaan met dressuur, longeren, en de ongevaarlijke VD kunstjes.

Ik probeer jou (en je paard) alleenmaar te helpen (net zoals de rest die in dit topic een reactie heeft geplaatst)
Je kunt me boze PMs sturen, ik wil het je maar al te graag duidelijk maken aan je.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:03

haha dankje ik krijg morgen een les van iemand die in veenendaal woont dat is naast bij haast maar ik wil gewoon steigern op de goede manier hoe lang het ook zal duren en nogmaal bedankt dat je yellow mooi vind :o[/quote]

ajaa en ik bedoelde dit topic : [GVL-ITP] Heb mijn eerste VD-les gegeven! *Trots*
en tis morgen les da je van H_Nalanta krijgt zeker ?? zo ja ben jaloers *D wil ook les in VD maar ik woon zo ver en had iemand in de buurt maar mn mams vindt het wat duur ( vervoerskosten) .

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:03

Dewii schreef:
Ik ga geen commentaar geven over het steigeren, dat is al vaak genoeg gedaan en ik heb er bovendien geen verstand van :P . Bovendien snap ik niet waarom Bokt altijd commentaar moet geven op de 'minder bekende' Bokkers als ze hun paard leren steigeren, maar als een 'bekende' Bokker het doet krijgt ze alleen positief commentaar, ook al doet die het misschien ook niet zoals het volgens Bokt moet (no offense naar de bekende Bokkers ;) ) . Ik vind het knap dat je je paard dat hebt kunnen leren en Yellow is erg mooi :j .

danku je hebt echt gelijk :o

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:04

hetlevenwint schreef:
haha dankje ik krijg morgen een les van iemand die in veenendaal woont dat is naast bij haast maar ik wil gewoon steigern op de goede manier hoe lang het ook zal duren en nogmaal bedankt dat je yellow mooi vind :o

ajaa en ik bedoelde dit topic : [GVL-ITP] Heb mijn eerste VD-les gegeven! *Trots*
en tis morgen les da je van H_Nalanta krijgt zeker ?? zo ja ben jaloers *D wil ook les in VD maar ik woon zo ver en had iemand in de buurt maar mn mams vindt het wat duur ( vervoerskosten) .[/quote]

haha oke ja dat is die topic ja ik wil je wel een les geven hahaaha als je hier heenkomt )grapje)
maar dankje

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:05

iloveyellow schreef:
Dewii schreef:

vindt het zelfde als Dewii van dat commentaar geven maar ik zeg mijn comentaar dat ik heb gegeven bij bijna iedereen ook op andere sites ik maak geen verschil tussen wel of niet bekend *D

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:06

Manegepaard schreef:
Ik heb hier maar een paar dingen over te zeggen (Wss luister je er weer niet naar, maar goed, ik zal het proberen)

Zoals je al eerder hebt gezegd, je hebt geen ervaring. Dat is al 1.
Zoals Cassidy net zei: 'Een paard is geen computer die je kunt resetten'. En dat is 2.
Ik vind dat je nogal overkomt als een onvolwassen pennymeisje, je wilt alleen maar laten zien hoe stoer je paard kan steigeren, je draagt geen cap, houd de longeerlijn aan, hebt wisselende commando's en vice versa. Snap je het nog tot nu toe?

Als ik jou was, zou ik het eventjes goed tot mezelf laten bezinken, morgen gewoon naar je paardje toegaan, het steigeren laten voor wat het is en gewoon weer lekker verdergaan met dressuur, longeren, en de ongevaarlijke VD kunstjes.

Ik probeer jou (en je paard) alleenmaar te helpen (net zoals de rest die in dit topic een reactie heeft geplaatst)
Je kunt me boze PMs sturen, ik wil het je maar al te graag duidelijk maken aan je.

ja ik snap je nou ik ben zowieso geen onvolwassen penny meisje ik rijd als 9 jaar heb me paard thuis en verzorg um helemaal zelf ik heb geen wisselnde commando´s op het filmpje dacht ik= maar als jij dat vind dan zal het wel :o ik ben het ook aan het veranderen dus dan is het toch goed=

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:07

Citaat:

vindt het zelfde als Dewii van dat commentaar geven maar ik zeg mijn comentaar dat ik heb gegeven bij bijna iedereen ook op andere sites ik maak geen verschil tussen wel of niet bekend *D[/quote]

ja nou ja BOKT het is fel op steigeren moeten de mensen op bokt vinden ik vind het geweldig als je het je paard kan leren[/quote]

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:07

Ziet er leuk uit, veel plezier ermee..
Commentaar is al gegeven :) Alleen volgende keer in een bak steigeren is nog niet gezegd. Doe het aub, is echt niet goed voor ze beentjes!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:08

iloveyellow schreef:
hetlevenwint schreef:
haha dankje ik krijg morgen een les van iemand die in veenendaal woont dat is naast bij haast maar ik wil gewoon steigern op de goede manier hoe lang het ook zal duren en nogmaal bedankt dat je yellow mooi vind :o

en tis morgen les da je van H_Nalanta krijgt zeker ?? zo ja ben jaloers *D wil ook les in VD maar ik woon zo ver en had iemand in de buurt maar mn mams vindt het wat duur ( vervoerskosten) .

haha oke ja dat is die topic ja ik wil je wel een les geven hahaaha als je hier heenkomt )grapje)
maar dankje[/quote]

zou wel willen maar kan moeilijk 2 dagen verhuizen hé en met de trailer komen om effe een uurtje les te krijgen vindt ik wat erg ver gaan *D
maar toch dankje :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:08

ach ik ga niks zeggen over het ''beleren'' heb ik 0.0% verstand van. Ik vind het gewoon knap dat je je pony dat kan leren!
ben het helemaal eens met Dewii, altijd dat gezeur maar. Over de cap, die cowboyhoed heeft tochwaarschijnlijk een speciale laag? hebben wij ook op stal rondlopen, een soort cap.

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:08

_Sammy_ schreef:
Ziet er leuk uit, veel plezier ermee..
Commentaar is al gegeven :) Alleen volgende keer in een bak steigeren is nog niet gezegd. Doe het aub, is echt niet goed voor ze beentjes!

danku ja het is eigenlijk gewoon zand en gras dus geen steen maar ik doe het ook nu alleen maar in de bak :o goed he :P

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:09

maritJ_e schreef:
ach ik ga niks zeggen over het ''beleren'' heb ik 0.0% verstand van. Ik vind het gewoon knap dat je je pony dat kan leren!
ben het helemaal eens met Dewii, altijd dat gezeur maar. Over de cap, die cowboyhoed heeft tochwaarschijnlijk een speciale laag? hebben wij ook op stal rondlopen, een soort cap.

srry ik weet ook niet precies maar volgens mij heeft die cowboyhoed dat wel maar ja ik weet het ook allemaal niet precies het ging mij om yellow mij en het steigeren en bedankt!!!!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:09

maritJ_e schreef:

jij kan het gezeur vinden totdat TS of berijder met paard en al omklapt zonder cap
Dan piepen jullie wel anders :j veiligheid gaat voor ''showen''

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:10

Elin_ schreef:
maritJ_e schreef:

jij kan het gezeur vinden totdat TS of berijder met paard en al omklapt zonder cap

ja veiligheid gaat voor showen )sorry voor die cowboyhoed an) ±P

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:12

Elin_ schreef:
maritJ_e schreef:

ik heb geen verstand van grondwerken en steigeren, dus met veiligheid, verantwoordelijkheid enz. bemoei enz. bemoei ik me niet.
het gaat mij om dat ik het knap vind dat ze het kan. en dat gezeur, iedereen heeft het over hetzelfde, na 3 à 4 keer weet ze het denk ik wel, het is allemaal hetzelfde een beetje irritant lijkt me.

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:13

Citaat:

Dan piepen jullie wel anders :j veiligheid gaat voor ''showen''[/quote]
ik heb geen verstand van grondwerken en steigeren, dus met veiligheid bemoei enz. bemoei ik me niet.
het gaat mij om dat ik het knap vind dat ze het kan. en dat gezeur, iedereen heeft het over hetzelfde, na 3 à 4 keer weet ze het denk ik wel, het is allemaal hetzelfde een beetje irritant lijkt me.[/quote][/quote]

ja ik werd er ook wel wat zot van maarjah mensen herhalen graag ben ik nu achter gekomen! :z

Iejoorr

Re: Steigeren van begin tot nu ! echt even kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:15

beetje off topic maarja :o
haha, nouja ik dacht ik zeg het even, ik word zelf ook altijd gek van gezeur dat herhaald word, bah! da sommige mensen niet eens kunnen ophouden maar altijd andere moeten ''napraten'' gek word je ervan.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:16

- Ik wens je sucses met je les morgen ( verslag uitbrengen hé )

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:16

maritJ_e schreef:
beetje off topic maarja :o
haha, nouja ik dacht ik zeg het even, ik word zelf ook altijd gek van gezeur dat herhaald word, bah! da sommige mensen niet eens kunnen ophouden maar altijd andere moeten ''napraten'' gek word je ervan.

ja maarjah ze doen hun best maar ik kan wel tegen commentaar heb ik gemerkt :+

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:16

hetlevenwint schreef:
- Ik wens je sucses met je les morgen ( verslag uitbrengen hé )

OF COURSEEEEE 8-)

Luckymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:16

Irritant is pas als je paard omdondert en haar/zijn nek breekt (zoals ik helaas van dichtbij heb "mogen" meemaken)

Geniet gewoon van je paardje zonder allemaal rare fratsen te willen uithalen. Lekker rijden, springen, boscrossen, poesten, kroelen enzo.

Als je beestje straks gaat stijgeren om onder opdrachten uit te komen krijgt ze op d'r kop voor iets dat je haar zelf hebt geleerd...

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:17

haha, ik tegen een beetje maar te veel, dat ga ik ngeren.
inderdaad heeeeel veel succes morgen!

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:18

Luckymoon schreef:
Irritant is pas als je paard omdondert en haar/zijn nek breekt (zoals ik helaas van dichtbij heb "mogen" meemaken)

Geniet gewoon van je paardje zonder allemaal rare fratsen te willen uithalen. Lekker rijden, springen, boscrossen, poesten, kroelen enzo.

Als je beestje straks gaat stijgeren om onder opdrachten uit te komen krijgt ze op d'r kop voor iets dat je haar zelf hebt geleerd...

naar voor je dat je dat hebt meegemaakt.

maar iedereen doet z´n ding een oaard kan met springen ook iets breken met een bosrit toch ook ja ik kan ook wel van m´n stoel afvallen en m´n nek breken zo kun jea ltijd praten ik snap je wel maar ik denk dat ik doorga maar het zeker ga verbeteren

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:18

Elin_ schreef:
maritJ_e schreef:

Daarom zeg ik ook, ik heb er geen verstand van dus ik ga er niets over zeggen. Natuurlijk snap ik ook wel dat het gevaarlijk is als dat paard omklapt, maar dat kan ook gebeuren als je het wél op de goede manier aanleert. Zonder cap is haar keuze, en niet de onze. Ze zal zelf de gevolgen ervan moeten inzien mocht er iets misgaan en ik neem aan dat TS ook wel snapt welk risico ze neemt, zeker na zoveel pagina's commentaar.