Lord_Ik schreef:Voor zover ik weet mocht ze er eerst net niet op liggen, omdat 't beestje (haal de plekjes door elkaar) dan net wél recht ging staan en de andere niet dierf, waardoor ze dus oorspronkelijk gewoon naast zijn hoofd zat
en een paard hou je idd echt niet tegen de grond
anders mag jij mij gaan vertellen waarom ze nog paarden gaan sederen als ze panikeren bij bv. het tanden vijlen
daarnaast ligt ze half naast hem?
Neeook al zou je 'm op de grond kunnen houden, ik geloof niet dat de TS dit ook doet of zou willen doen
zou nogal desastreus zijn voor het vertrouwen
.
Nu sla je het door mekaar he![]()
Ik mocht niet bij hem gaan liggen omdat Zippy niet wou springen als ik neerlag.
En als ik recht zou staan dus weg van bij Sioux zou hij rechtkomen omdat ik hem in de steek zou laten.
Dus zat ik eerst op mijn uk erbij, dat zie je bij de eerse sprong op het filmpje dus kan hij zeeeer makkelijk rechtkomen als hij wil.
Vervolgens toen Zippy er zijn vertrouwen in had ging ik gewoon bij Sioux gaan liggen en moet ik dan zo koud en kil doen dat ik niet eens mijn arm om hem heen mag slaan???
Ik dacht al dat't zo zatmaar vond dat't uiteindelijk niet veel uitmaakte hoe 't nu igg zat
je lag 'r in het begin niet op
dus waarom zou dat achteraf wel nodig zijn?
![]()
Ik knuffel zelf mijn dieren plat ...
Verder geloof ik dat als je je dier niks tegennatuurlijks wil laten doen dat je 'm dan maar moet loslaten in een kudde op de prairie ^^
Idd, leek me ook fijn om hem vast te nemen en te knuffelen daar komen ze toch nog losser van