VlovesF schreef:jonges weet je wat het is val in de stont met dit poedersuiker bokt als jullie denken dat ik mijn paarden niet goed opvoedt moeten jullie het zelf weten ,,
1 ding wil ik ff zeggen maar bij vele van jullie zijn de paarden ongelukkiger dan bij mij ik heb 5 grote weien wat ze maar met 2 paarden hoeven te delen .. en nee de zangersheide wordt niet gelongeert! hij had de longeer singel op voor de lol en ja ik wandel zelfs heel veel met ze en ja ik poets ze zelfs 2x per dag voor dat ze op de weiden gaan en als ze ervaf komen!
ze hebben aangepaste voeding enz enz. dierenarts komt elke keer optijd voor entingen hoefsmid komt regelmatig tandarts komt 1x paar jaar en ga zo maar door
deze paarden heb niks te lijden het feit dat we de 2 jarige longeren (over de helft van de bak.. 1x per week 15 min!) is omdat we niet met hem kunnen wandelen vanwegen het feit dat hij pas ruin is en veel te sterk in de hand.. dit proberen we er door te longeren en om aan de hand te lopen door de rijbak eruit te krijgen !
maar verder heel erg bedankt voor al het medeleven met de beesjes!
hoop dat jullie dit bericht nog allemaal even lezen
maar hier maken jullie bokt heus niet gezelliger mee
Nee jij wel op deze manier met poedersuiker dit en zak in de stront.......