Hahahahah geweldig gewoon Jullie hadden duidelijk de grootste lol die dag
Absoluut, als ik wat brokjes achterin de bak leg en zelf heel hard wegren krijgt hij zo'n adrenalinestoot en meestal resulteert dat dus in dit enorm maffe rennen, gecombineerd met hinniken en bokjes natuurlijk Heb ook achteraf nog helemaal in een deuk gelegen, zo grappig om te zien hoe zo'n klein paardje vol gas door de bak geeft en met het staartje in de rug flink staat te snuiven
Dankjulliewel allemaal!
hafpower
Geplaatst: 20-05-11 16:46
Gewoom hilarisch met dat geluidje erbij! Maffe shet! Die zwevende foto is ook heel gaaf!
ook ik vind het zo'n grappig filmpje... ben blij dat ik me geluid erbij angedaan heb, want dat is ook om te lachen haha
Man0n89
Geplaatst: 21-05-11 21:34
Wat leuk om dat op commando te leren! Ik heb diepe respect voor je ik heb je andere filmpjes op youtube ook gezien echt mega knap hoe jij je paarden zo alles kan leren!
hahahaha, deze moet ik opslaanvoor als ik weer een rotdag heb helpt geheid ik zou een dvd uitbrengen als ik jou was
_Lisaa_
Geplaatst: 23-05-11 15:51
Hahaha en of die op je lachspieren werkt, hij blijft geweldig jou shetty!
E_Nalanta
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-11 11:32
Man0n89 schreef:
Wat leuk om dat op commando te leren! Ik heb diepe respect voor je ik heb je andere filmpjes op youtube ook gezien echt mega knap hoe jij je paarden zo alles kan leren!