Hoe ging dat ook alweer? De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?

Bovendien is discussieren in je eentje altijd lastig, so don't blame me.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:thoraklover schreef:Is het dan geen basis dat je je paard leert dat hij ook plezier met jou kan hebben? En kunstjes, tja, daar krijgt hij heus geen hoofdpijn van. & Hij kan kiezen toch? Hij kan weg lopen. Blijkbaar vind hij het leuker om met Danielle bezig te zijn dan in het weiland te grazen met soortgenoten wat hij de rest van de dagen doet. Verder ga ik helemaal mee met Femke hierboven.
Ook jij bent duidelijk een fan en wilt geen andere visie horen/lezen.
Laten we dan nu met z'n allen besluiten dat je veulens/enters/twenters prima kunt gaan belasten met mensen-dingen, zoals longeren, zadelmak maken, bitwijs maken, VD-en, gymnastiseren en weet ik wat al niet meer. Maar dan mag iedereen z'n gang gaan met die jonkies, dus ook de mensen die géén fans hebben.
Waar gaat dit heen....
esmir schreef:Er wordt hier gewoon een discussie gevoerd, niets mis mee lijkt me, sterker nog, ik denk dat het goed is dat dit een kritisch bekeken word, vanuit een ander oogpunt..
doei schreef:esmir schreef:Er wordt hier gewoon een discussie gevoerd, niets mis mee lijkt me, sterker nog, ik denk dat het goed is dat dit een kritisch bekeken word, vanuit een ander oogpunt..
Vanuit het theoretische oogpunt?
Ik zie het nut niet om naar argumenten te luisteren van mensen die niet eens praktijkervaring hierin hebben.
doei schreef:"En ik dus ook niet, van een veulen hoor je met je poten af te blijven, jong te laten zijn.. Een kleuter naar de middelbare school sturen..."