Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silkaay schreef:soory, wake_up
wat doe ik er verkeerd aan om mij te verdedigen?
wake_up schreef:kijk, eerlijk gezegd bedoel ik dat nou met dat je meer open moet staan voor commentaar. Het commentaar wordt niks voor niks gegeven, en je reageert erop door te zeggen dat je er dus eigenlijk niks mee gaat doen, omdat je het op jouw manier wil blijven doen omdat de anderen je paardje niet kennen. Ik denk juist dat het voor jullie allebei leerzaam zou zijn om ook kennis van andere mensen aan te nemen. Juist op die manier leer je weer dingen bij. En je natuurlijk volg je niet alles op, ik heb ook wel eens dingen gehoord waarvan ik denk; nouja, mijn paard en ik worden er allebei niet gelukkig van als ik dat ga proberenmaar dat is gewoon een kwestie van kijken wat bij jou en je paard past. En juist meerdere dingen van vrijheidsdressuur of afwisseling denk ik dat dat in zo'n geval heel goed kan zijn.
Niet bedoeld als aanval hoor, wilde alleen even laten weten hoe ik er tegen aan kijk. Want ik ben juist heel erg van nieuwe dingen leren en proberen informatie die je krijgt op je eigen manier/systeem toe te passen bij wat je doet.
Chaos schreef:En je paard is zo lief dat ze het contstant maar weer voor je doet, dat is wat paarden doen. Paarden geven zich aan je, en als je dat weet, behoed je je paard voor overtraining ed.
Ook al is een paard enthousiast -wat ik hier nergens terugzie- dan moet jij zorgen dat je niet over je paards grenzen heen gaat. Ook als deze niet aangegeven worden!
Silkaay schreef:wake_up schreef:kijk, eerlijk gezegd bedoel ik dat nou met dat je meer open moet staan voor commentaar. Het commentaar wordt niks voor niks gegeven, en je reageert erop door te zeggen dat je er dus eigenlijk niks mee gaat doen, omdat je het op jouw manier wil blijven doen omdat de anderen je paardje niet kennen. Ik denk juist dat het voor jullie allebei leerzaam zou zijn om ook kennis van andere mensen aan te nemen. Juist op die manier leer je weer dingen bij. En je natuurlijk volg je niet alles op, ik heb ook wel eens dingen gehoord waarvan ik denk; nouja, mijn paard en ik worden er allebei niet gelukkig van als ik dat ga proberenmaar dat is gewoon een kwestie van kijken wat bij jou en je paard past. En juist meerdere dingen van vrijheidsdressuur of afwisseling denk ik dat dat in zo'n geval heel goed kan zijn.
Niet bedoeld als aanval hoor, wilde alleen even laten weten hoe ik er tegen aan kijk. Want ik ben juist heel erg van nieuwe dingen leren en proberen informatie die je krijgt op je eigen manier/systeem toe te passen bij wat je doet.
mag ik je er even op wijezen, dat iedereen hier hetzelfde zegt?
Ik wil leren, maar ook zelf ontdekken! :)