Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhian schreef:He... wat zijn die volbloeden toch jeerlijke paarden.. heb een ex koerser ( zie profiel) ook twee jaar mogen rijden /trainen...
Het klopt wat je zegt. Bij Electric was het ook: met 2 al zadel erop, jockey erop en jù op de renbaan...van een 'jeugd' kun je dan vind ik niet spreken... ik vind trouwens de rensport prachtig verder hoor, niks geeft zo'n kick voor paard en ruiter als met vol vertrouwen vol gas te gaan
maar waarom wordt er niet meer de tijd voor genomen vraag ik me dan af???
Paarden werden er verder prima verzorgt, kwamen echt NIKS tekort maar ik vind een paard ( en zeker volbloed) echt nog niet rijp voor een zadel met twee... ik heb elec met 7 pas meer onder het zadel laten werken puur omdat hij ooknog erg jong ( fysiek maar ook mentaal) was. Heeft zijn huidige vrouwtje nu nog profijt van !
Wat fijn wat hij bij jou wel mag leren spelen en zijn lijf mag leren herkennen en gebruiken !!!
Heb geduld met rijden ( en in die tijd kun jij ook werken aan jezelf inderdaad)... jullie gaan een leuke toekomst tegemoet
NikkiTazz schreef:Ongeacht het paard te kennen, als hij niets laat blijken weet ook jij het niet.
Nogmaals, niemand valt je aan maar het is niet netjes van je, met zo'n onevenwichtig gewicht op te blijven stappen als je al meerdere malen word gewaarschuwd voor de gevolgen.
Het blijft je eigen beestje, ieder zijn ding, maar erg naief.
en alvast mijn excuses, ik heb nu een behoorlijke moeite nog netjes te blijven.
Alsof het wat uitmaakt het paard te kennen als ie niets aangeeft!
Anoniem schreef:Ik denk dat je wel naar Koudbloedkim moet luisteren. Iedereen hier loopt te roepen hoe zielig en onverantwoord het wel niet is om nu op King te stappen, maar Koudbloedkim is (volgens mij) de enige die dit ook meegemaakt heeft, die je begrijpt en je gewoon voor een fout wil behoeden die zij wel gemaakt heeft.
Verder had ik de foto al op jullie fb voorbij zien komen, je kan inderdaad duidelijk zien dat je trots op m bent! Succes verder, ik vind nogsteeds dat je wel op de goede weg bent
KoudbloedKim schreef:TS, ook ik vind het superknap dat je zelf aan het afvallen bent, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn, maar uiteindelijk is de beloning heel erg groot als je merkt dat je steeds meer kunt en niet meer bang hoeft te zijn dat je bijv. niet op bepaalde terrasstoeltjes past of er in de trein niemand meer naast je kan en wil zitten.
Juist omdat ik weet hoe dat is en ook weet hoe het voor een paard kan zijn, zou ik je echt voor de fout willen behoeden die ik heb begaan; er met teveel gewicht op gaan zitten.
Als ik alles over kon doen, was ik nooit op mijn paard gaan zitten toen ik op mijn zwaarst woog en had ik gewild dat iemand tegen me had gezegd dat ik beter nog kon wachten.
Bij deze wil ik dat dus wel tegen jou zeggen; wacht er nog even mee, doe allerlei leuke dingen, maar ga er nog even niet opzitten.
Kijk zelf eens kritisch naar het hoogteverschil tussen schoft en lendenen/achterhand.
[ Afbeelding ]
Mensen zeggen dit niet om je te pesten!!!
Olympia96 schreef:Klopt helemaal.Ik hoop dat je begrijpt dat ik je niet wil afkraken. Denk dat hetzelfde geldt voor [naam]. Wij hebben bepaalde fouten gemaakt die jij nu ook maakt en we willen je alleen maar waarschuwen. Want als je over die grens bent gegaan, dan kun je het niet meer ongedaan maken!
xSlvna schreef:Gewoon, het zou al tegen mijn principes gaan om op zo een jong paard te gaan zitten, laat staan met een (voor het paard) te groot gewicht.
KingChay schreef:Noem 1 bokker die jou in dit topic voor schut heeft gezet!Als je me dan egt hqd willen helpen, kon je evengoed een PB sturen met tips enzo in plaats van me hier openbaar voor schut te zetten
KingChay schreef:Nu vraag ik mij tocg eens iets af.
Als er nu geen.enkele foto was waar ik erolzat, hadden dan al de mensen dat nu iets negatiefs hebben gezegd, iets positiefs gezegd of gewoon gezwegen?
KingChay schreef:Nu vraag ik mij tocg eens iets af.
Als er nu geen.enkele foto was waar ik erolzat, hadden dan al de mensen dat nu iets negatiefs hebben gezegd, iets positiefs gezegd of gewoon gezwegen? Als je me dan egt hqd willen helpen, kon je evengoed een PB sturen met tips enzo in plaats van me hier openbaar voor schut te zetten en een disscussie te beginnen.
Want voor kritiek zijn ze snel maar een complitje achrijven wat veel minder lang duurt is wel teveel bedenk.ik me dan.
Voor de andere, bedankt voor de.lieve reacties.