Filmpje over vrijheids dresuur. ♥ Tips?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxSuusNicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:50

Emie99 schreef:
:)
@xxsuusnicky

Omg zo gelachen om je reactie:

En alleen maar blijven zeggen dat dit slecht is, dat slecht is, daar los je ook niet veel mee op, kan je beter gewoon zeggen wat er beter kan.(:

we zeggen wat beter kan als je even goed doorleest, dus nu spreek je jezelf erg tegen.

Mooi dat je hebt gelachen!;D
Haha, okee, idd. Die zin sloeg eigenlijk nergens op.;$ ;x
Sorryyyy.

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:52

Emie99 schreef:
Ach nu vind je me nog aardig als ik had gezegd wat ik eigelijk wou zeggen was ik waarschijnlijk uitgemaakt voor bitch enzo had ik niet zo zin in hé ;)

@xxsuusnicky

En alleen maar blijven zeggen dat dit slecht is, dat slecht is, daar los je ook niet veel mee op, kan je beter gewoon zeggen wat er beter kan.(:

we zeggen wat beter kan als je even goed doorleest, dus nu spreek je jezelf erg tegen.

Maakt niet uit. Zeg maar gewoon!

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:52

Emie99 schreef:
Ach nu vind je me nog aardig als ik had gezegd wat ik eigelijk wou zeggen was ik waarschijnlijk uitgemaakt voor bitch enzo had ik niet zo zin in hé ;)

@xxsuusnicky

helemaal niet. Jullie zeuren best heel erg veel.

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:53

xTammyy schreef:
Wat een leuke pony heb je zeg!

Ziet er goed uit, rent lekker met je mee, stapt zo op t blok, netjes hoor! Jambette kan je inderdaad nog wat uitbreiden, maar dat lukt wel denk ik..

En ja dan over het steigeren, probeer inderdaad dat touwtje weg te halen, dan is het helemaal toppie! Hoewel,ik zie op 1 shot dat de persoon ernaast 1 been optilt en m als t ware omhoog duwt? Als dat zo is, hele slechte manier om het aan te leren, zo duw je zn been uit de kom als je niet op past..

En het er op zitten.. Wat moet ik daar over zeggen ik heb er geen woorden voor dat je dat doet, en al helemaal niet dat laten steigeren. Belachelijk, sorry maar dat vind ik het echt.

Je kan het commentaar niet fijn vinden, maar ga je er ook echt aan werken?

Dankjewel! ♥
Nee we kriebelen aan haar beentje. Maar dat is zooo zachtjes. We duwen hem niet omhoog of wat dan ook haha. Maar dat hielp haar op een een of andere manier.
Ik weet het nu. Het was gewoon een keer uit proberen en we zullen het nooooit meer doen. Alleen nog met kleine lichte maar wel ervaren ruitertjes.

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:53

xxSuusNicky schreef:
Emmm, het ziet er echt super uit!♥
Mensen hebben echt super goede tips gegeven, maar je hoeft tips niet te blijven herhalen, daar zou ik ook helemaal gek van worden,
En het was idd niet zo heel erg slim om er op de gaan zitten met het steigeren, maar dat doen we niet meer ehh Emmm?
Fleur is echt een superlief paardje, en ze misbruikt haar steiger ècht niet! Ze doet hem echt alleen maar als hij aan haar wordt gevraagd.

Dankjewel liefje. Was wel echt geweldig die dag! Nee haha ;p.

xTammyy

Re: Filmpje over vrijheids dresuur. ♥ Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:54

Doet ie zn been vanzelf dan al omhoog? Nja ik wil je maar waarschuwen dat als je het zo aan zou leren t nog wel eens mis zou kunnen gaan, maar als je dat niet zo doet dan is dat niet van toepassing ;)

En inderdaad goed dat je er niet meer op gaat, echt. Is niet goed voor die pony! Maar top dat je dat niet meer doet ;)

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:55

Heb je de zin uberhaupt wel goed gelezen?

En ik mag zeggen dus ook mijn commentaar ? Ok mooi zo:

Ten eerste ik ben het helemaal eens met de bokkers die blijven zeggen hoe slecht het steigeren is om aan te leren als het dier al dingen gaat doen zonder dat er 'toestemming' gegeven is met een commando. Op je shet gaan zitten en steigeren met het excuus hij kan 50 kilo dragen het staat overal! Vind ik ronduit walgelijk. Zo kan ik nog meer dingen opnoemen maar ik laat het even voor gezien.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:56

Maar nee meid, dat probeert iedereen toch duidelijk te maken :)

Je gaat in tegen sommige tips, anderen proberen hun mening te staven. Dan is het vrij normaal dat dingen herhaald worden. Om maar even die speciekuipen aan te halen. VisibreDreams is erg ervaren met dit soort dingen. Als zij zegt dat ze niet stevig genoeg zijn, en jij zegt van wel, is het vrij normaal dat zij daar nogmaals tegenin gaat. Snap je? :j

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:56

xTammyy schreef:
Doet ie zn been vanzelf dan al omhoog? Nja ik wil je maar waarschuwen dat als je het zo aan zou leren t nog wel eens mis zou kunnen gaan, maar als je dat niet zo doet dan is dat niet van toepassing ;)

En inderdaad goed dat je er niet meer op gaat, echt. Is niet goed voor die pony! Maar top dat je dat niet meer doet ;)

Ja ik weet ook niet... Miss van Jabette. Maar dat was in het begin. Nu kan ze al steigeren op commando.

iloveshets3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:57

@Jocyebunny sorry hoor maar ik ken emma al lang en dan mag ze toch best aardig reageren? Ik vind dat ze het SUPER doet met fleur!

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:57

Joycebunny schreef:
Maar nee meid, dat probeert iedereen toch duidelijk te maken :)

Je gaat in tegen sommige tips, anderen proberen hun mening te staven. Dan is het vrij normaal dat dingen herhaald worden. Om maar even die speciekuipen aan te halen. VisibreDreams is erg ervaren met dit soort dingen. Als zij zegt dat ze niet stevig genoeg zijn, en jij zegt van wel, is het vrij normaal dat zij daar nogmaals tegenin gaat. Snap je? :j

Oke, boeit me niet zoveel. Maar die speciekuipen zijn echt wel sterk! Anders had er nu ALLANG een deuk in gezeten. En het zijn er 2 op elkaar.

xxSuusNicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:58

Emie99 schreef:

Ten eerste ik ben het helemaal eens met de bokkers die blijven zeggen hoe slecht het steigeren is om aan te leren als het dier al dingen gaat doen zonder dat er 'toestemming' gegeven is met een commando. Op je shet gaan zitten en steigeren met het excuus hij kan 50 kilo dragen het staat overal! Vind ik ronduit walgelijk. Zo kan ik nog meer dingen opnoemen maar ik laat het even voor gezien.

Het steigeren doet Fleur echt àlleen maar op commando. Echt. Dat ze nou helemaal weg is van het blok, en er van houdt om het in dr vrije tijd te oefenen, tsja, kan Emma ook weinig aan doen.
En over dat erop steigeren heeft ze volgens mij ook al vaak genoeg gezegd dat ze het nòòòòìt meer zal doen...

EDIT: Oei, ik bemoei me er teveel mee.;x Sorry.

Emie99

Re: Filmpje over vrijheids dresuur. ♥ Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:00

Ja maar ik mocht toch zeggen wat mij dwars zat ;)?
En ik heb het andere topic getemd bij een mod, je mag niet twee dezelfde topic's plaatsen :)
En maakt het ons uit dat het je niet boeit van de kuipen? Ze zijn gewoon niet sterk genoeg samen. *punt*

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 18:01

Emie99 schreef:
En ik heb het andere topic getemd bij een mod, je mag niet twee dezelfde topic's plaatsen :)
En maakt het ons uit dat het je niet boeit van de kuipen? Ze zijn gewoon niet sterk genoeg samen. *punt*

....vind jij. PUNT.

iloveshets3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:02

Emie99 schreef:

sorry maar als emma zegt dat die kuipen sterk genoeg zijn?? dat zal ze zelf wel weten toch? ;D

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 18:02

xxSuusNicky schreef:
Emie99 schreef:

Het steigeren doet Fleur echt àlleen maar op commando. Echt. Dat ze nou helemaal weg is van het blok, en er van houdt om het in dr vrije tijd te oefenen, tsja, kan Emma ook weinig aan doen.
En over dat erop steigeren heeft ze volgens mij ook al vaak genoeg gezegd dat ze het nòòòòìt meer zal doen...

EDIT: Oei, ik bemoei me er teveel mee.;x Sorry.

Ook echt he!
Haha nee hooor (:

xxSuusNicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:02

Emie99 schreef:

Huh?;$ Ik zeg toch niets over die kuipen?;$
En welk andere topic? Emma heeft toch maar 1 VD topic gemaakt?

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 18:02

iloveshets3 schreef:
Emie99 schreef:

sorry maar als emma zegt dat die kuipen sterk genoeg zijn?? dat zal ze zelf wel weten toch? ;D

jaaaaaaa!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:03

Ik weet niet hoe nieuw/oud jouw speciekuipen zijn, maar ze worden echt op een gegeven moment zwakker, hou daar rekening mee!

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:03

Heb je nog commentaar op mijn commentaar (rare zin :') )?
Dat ik erg zeur enzo?

@xxSuusnicky nee ze heeft laten zien dat ze er ook nog een heeft in ITP

iloveshets3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:04

iloveshets3 schreef:
Emie99 schreef:
Ja maar ik mocht toch zeggen wat mij dwars zat ?
En ik heb het andere topic getemd bij een mod, je mag niet twee dezelfde topic's plaatsen

jaaaaaaa!

ook weer opgelossttt ahahha xD

xxSuusNicky

Emie99 schreef:
@xxSuusnicky nee ze heeft laten zien dat ze er ook nog een heeft in ITP

Oooooooh, ahaa. Hahaha, sorry.;$

billionache

Kijk zoals je zegt het boeit je niet zoveel. Dat is de houding die je (op pagina 1 na) hebt aangehouden, ondanks al de tips. Nochtans geef je wel aan dat je tips wilt. Als iemand die tips geeft reageer je wel rustig, maar je verwerpt ze wel deels. Als mensen je dan verder willen helpen reageer je behoorlijk grof en schiet je in de verdediging. Daar moet je echt op letten want dit wordt niet getolereerd op Bokt.

Maargoed. Toen ik jouw leeftijd had had ik blijkbaar meer inzicht op het feit hoe ik moest reageren op en omgaan met kritiek. De meesten hier met tips reageren duidelijk en helder, met hun mening goed onderbouwd. Jij gaat daar in op een onrespectvolle manier en daardoor kom je nogal (sorry voor het nogal crue begrip) kinderachtig over.
Zoals al gezegd : ik heb geTEMd, hoop dat er snel een mod komt die hier een slotje op zet want sommige reacties kunnen niet door de beugel..

et97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 18:06

Romana01 schreef:
Ik weet niet hoe nieuw/oud jouw speciekuipen zijn, maar ze worden echt op een gegeven moment zwakker, hou daar rekening mee!

Okee zal ik doen!

xxmathildex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:06

Joycebunny schreef:
Kijk zoals je zegt het boeit je niet zoveel. Dat is de houding die je (op pagina 1 na) hebt aangehouden, ondanks al de tips. Nochtans geef je wel aan dat je tips wilt. Als iemand die tips geeft reageer je wel rustig, maar je verwerpt ze wel deels. Als mensen je dan verder willen helpen reageer je behoorlijk grof en schiet je in de verdediging. Daar moet je echt op letten want dit wordt niet getolereerd op Bokt.

Maargoed. Toen ik jouw leeftijd had had ik blijkbaar meer inzicht op het feit hoe ik moest reageren op en omgaan met kritiek. De meesten hier met tips reageren duidelijk en helder, met hun mening goed onderbouwd. Jij gaat daar in op een onrespectvolle manier en daardoor kom je nogal (sorry voor het nogal crue begrip) kinderachtig over.
Zoals al gezegd : ik heb geTEMd, hoop dat er snel een mod komt die hier een slotje op zet want sommige reacties kunnen niet door de beugel..

uh ja, maar wij hebben ook aangegeven dat we het wel weer genoeg vonden maar bepaalde mensen bleven maar doorgaan.