Ik zou het echt niet weten. Ik kijk eerst maar hoe ze het voor de kar gaat doen.
swoeky
Geplaatst: 08-12-11 10:40
kom ik er net toch ff achter dat ik een topic van pippa gemist had ze ziet er goed uit thijs, ook lekkere teddyberen vacht het blijft leuk om te zien hoe je met haar bezig bent, en hoe goed ze het doet daar. geef je der een dikke knuffel van me? wist je trouwens dat het paard waar ze bij liep, overleden is?
Ghihihihi hoe ze weg rent met haar staart omhoog! Jullie zijn een leuk stel en lekker bezig zo samen volgens mij hebben jullie een hele leuke band die in de toekomst ook nog steeds sterker zal gaan worden. Ik ben erg benieuwd hoe jullie in de toekomst gaan! Veel plezier samen
PippaLuca
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 21:33
@Swoeky, Echt? Aan ouderdom ofwat? Da's wel jammer! Hebben ze nu een ander paard? of willen ze er geen meer?
Zal ik doen! Met Pippa gaat alles goed, alleen ik merk wel dat meer energie krijgt, ik denk door het koude weer. Ze word soms wat té enthousiast in d'r spelletjes.
@Bloemetje87, Dankjewel! Ik hoop dat we in de toekomst met een kar d'r achter rond knorren!
overleden aan koliek, helaas. was het maar de ouderdom geweest. dit is gewoon zo banketstaaf, nooit ziek geweest dan krijgt hij koliek en dan is hij er niet meer. momenteel zijn nu beide stallen leeg, ruud wil ze wel verhuren. hij twijfeld nog of dat er een nieuwe gaat komen, hij heeft bij zijn oom een paardje wat hij moet inrijden, dus hij is toch nog lekker bezig met de paarden.
leuk he zo'n pittige dame langs je fiets je al met haar?? anders een keer goed met haar fietsen, en hard gaan vind ze dan leuk
nogmaals: ben blij om te zien hoe leuk jullie het samen hebben ze heeft toch een slechte start gehad, van handelaar naar handelaar in dat korte leven van haar
PippaLuca
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-11 00:05
Van handelaar naar handelaar? Dat wist ik niet! Fietsen doen we 1x per week, vindt ze helemaal geweldig. Oortjes naar voren , hoofdje omhoog en dan op sommige stukjes lekker galopperen, vind ze idd helemaal geweldig. Ik schrik wel een beetje dat ze van handelaar naar handelaar ging want ons is toen vertelt dat ruud haar van de fokker had gekocht. Maar als het aan ons ligt blijft ze voor altijd bij ons, want het is echt een familie paardje geworden, mijn ouders zijn ook helemaal gek op d'r.
Dat is wel klote idd van dat koliek, toen we voor pippa kwamen kijken, was ruud van plan om er een bij te kopen, omdat de andere ook iets aan zijn been had.. Lijkt me zelf ook niet leuk, 2 lege stallen. Maar toch fijn datie nog een paard heeft waar ie mee bezig kan zijn.
ze is zowiezo van fokker naar handelaar gegaan, deze heeft haar meegenomen naar de markt op reusel want daar hadden we haar al eerder gezien. en toen heeft ruud haar weer bij een handelaar gekocht je kan dus vast wel snappen dat ik er niet blij mee was dat ruud haar wilde verkopen, heb nog paar keer geboden op haar maar dat vond ruud te weinig haha, maar ja ik wilde haar gewoon niet meer in de handel hebben. maar ze staat goed bij jullie
fietsen vind ze inderdaad erg leuk, en nog leuker is dat als ze zichzelf los kan rukken en kei hard naar huis kan rennen, praat uit ervaring.
het is echt een knuffelkont als ze je kent, het is gewoon een lieverd met af en te leuke streken, maar die ken je al haha
gipsy (het andere paard van ruud) had inderdaad al een hele tijd een peesblesure en hij zat er inderdaad aan te denken om een ander te nemen, maar goed er staat nu niks (voorlopig) haha hoezo we gaan oftopic
Ik vind het erg jammer dat ruud hier hier niet eerlijk in is geweest. Ze zal dan ook haar wormkuur niet gehad hebben, zoals hij wel zij, Pippa werd heel mager, en we hebben haar een wormkuur gegeven, en er kwamen een hele hoop wormen af. Nu ziet ze er gelukkig weer super goed uit.
ruud heeft niks verborgen gehouden ben er zelf bij geweest dat pippa bij hem meerdere kuren gehad heeft, al meteen vanaf dag 1 dat ze daar was heeft ze deze gekregen, omdat ze al met wormen bij ruud aankwam ook heeft ze bij de handelaar (waar ruud haar vandaan heeft) ook een wormenkuur gehad, stonden we met de neus bovenop