Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

volgens mij hebben jullie een hele leuke band die in de toekomst ook nog steeds sterker zal gaan worden. Ik ben erg benieuwd hoe jullie in de toekomst gaan!
Veel plezier samen
Aan ouderdom ofwat? Da's wel jammer! Hebben ze nu een ander paard? of willen ze er geen meer?
fiets je al met haar?? anders een keer goed met haar fietsen, en hard gaan vind ze dan leuk 
ze heeft toch een slechte start gehad, van handelaar naar handelaar in dat korte leven van haar
je kan dus vast wel snappen dat ik er niet blij mee was dat ruud haar wilde verkopen, heb nog paar keer geboden op haar maar dat vond ruud te weinig haha, maar ja ik wilde haar gewoon niet meer in de handel hebben. maar ze staat goed bij jullie
ben er zelf bij geweest dat pippa bij hem meerdere kuren gehad heeft, al meteen vanaf dag 1 dat ze daar was heeft ze deze gekregen, omdat ze al met wormen bij ruud aankwam
ook heeft ze bij de handelaar (waar ruud haar vandaan heeft) ook een wormenkuur gehad, stonden we met de neus bovenop