Weer gáve foto's & een filmpje (:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:28

je hebt het meeste zelf gehoord, dacht ik zo wel, wel leuk paardje! :)

Astaloca

Re: Weer gáve foto's & een filmpje (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:39

Bokt weer in de bocht hoor :=
Ik vind het er leuk uit zien en knap wat je al bereikt hebt :)

2822

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:55

Super leuk Henke ! ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:30

Jammer dat mensen beginnen met "typisch bokt". Natuurlijk hadden sommige mensen het wat subtieler kunnen verwoorden, maar over het algemeen zie ik bij het kritiek dat word gegeven ook veel onderbouwende dingen waar TS zeker wat mee zou kunnen.
Kritiek is niet meteen aanvallend bedoeld (en gelukkig vat TS zelf het ook niet zo op +:)+ ), want ik denk dat de meeste mensen het zéér knap vinden wat zij al allemaal kan met haar paardje en het is ook goed te zien dat ze een leuke band hebben samen :)
Dit is geen forum om alleen maar te zeggen "Leuke foto's, leuk filmpje", maar we willen elkaar toch ook een beetje hulp en tips geven? Nou, dat gebeurd hier. :) Dat iedereen in herhaling valt kan inderdaad vervelend zijn, maar behandel die berichten als "al gelezen" en besteed er verder geen aandacht meer aan.

TS:
Ik vind het echt heel knap dat je dat allemaal kan met je paardje en ik ben jaloers op de zichtbare band en het vertrouwen dat ik terug zie in het filmpje :)
Verder ga ik mee met het al genoemde kritiek, niet alles ziet er even prettig uit (piaffe en capriole) en het lijkt me beter voor 't paardje om 't niet onder de man te doen. En idd de rust mag er wat meer in. Ik hoop dat je wat doet met de tips en vooral door blijft gaan :) Want ik vind het wel ontzettend gaaf waar je mee bezig bent ;)

Steph_vd

Re: Weer gáve foto's & een filmpje (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:28

ik vind het super knap hoor, echt mooi! en dat je te groot bent valt dan ook wel weer mee!
supermooi hoor meid!