(gewoon even de vragen beantwoorden

@ thoraklover : Februari dit jaar ... En je ziet pb's uit je postvak verdwijnen als ze gelezen zijn (dan gaan ze van postvak uit naar verzonden

Tuurlijk kan je bijten binnen 5 minuten afleren, is ook gebeurd, hij heeft het nooit meer gedaan. Maar ga je dan echt goedpraten wat er is gebeurt omdat het toch makkelijk af te leren is? Het was duidelijk dat het gelinkt was aan het vastnemen van het been ... En ik kan me ook wel voorstellen dat er mensen zijn die niet tevreden zijn als een paard alleen kan flemen na 1 les (al zou de instructeur zich daar eigenlijk geen bal van moeten aantrekken, als mens & paard niet klaar zijn voor wat anders dan is dat zo) maar dat kan je ook even checken. En ja, ik ken mijn paard en ik had moeten reageren .. maar je denkt dat die persoon het wel beter weet en alles goed in de gaten heeft .. Ik wist toen ook nog niet dat hij me de dag erna zou bijten

@ jarytj : heh? Die snap ik niet goed?
Ik vond dit, naar aanleiding van de discussie en haar reactie op die ene opmerking, eigenlijk een ideaal moment om eens naar buiten te brengen dat het niet altijd Oooooh & Aaaah is, maar dat het ook wel eens mis kan gaan. Moeten we nu echt enkel maar leuke dingen zetten en mensen de hemel in prijzen? Ik zeg niet dat Danielle hiermee moet stoppen of dat ze niks meer met haar paard mag, interesseert me eigenlijk geen bal als ik eerlijk mag zijn ... Maar ik wilde via deze weg wel even onder de aandacht brengen dat het niet altijd super loopt en super is en leuk is voor elk paard ... Ik ga haar nu echt niet achtervolgen en in elk topic dit afspelen hoor, daar heb ik de behoefte niet aan