orienta schreef:KellyZ schreef:De TS denkt echt niet: nou laat ik eens een paard als hindernis gebruiken, hier is jaren en jaren in getraind. En ja die indruk krijg ik sterk door eens een kijkje in haar profiel te nemen. De TS weet waar ze mee bezig is. Dit vertrouwen is zo groot en de band zo sterk, dat voel ik gewoon als ik al naar het filmpje kijk.
jaren en jaren? ze is 20!
leuk je paard vertrouwen,maar het blijft een paard!
Ik heb reeds tien jaar ervaring hoor maar dat klinkt vast nog te weinig in je oren.
Ik ben ook van mening dat je nooit uitgeleerd bent met paarden en blijft leren dus wanneer heb je ervaring genoeg om iets te doen?

Maar ben pas veel meer beginnen leren zo een vier jaar terug toen ik stopte met lessen en dergelijke te nemen en m'n paarden als lesgevers begon te zien en zo verder in m'n eentje, enfin met m'n paarden begon te prutsen.
Dan zie je zoveel dingen en mogelijkheden die zij je bieden waarvan je achterover gaat vallen.
Ik kan in de weide ook makkelijk tussen hun benen gaan liggen, ik weet gewoon zeker op dat moment dat ze niet gaan verspringen of over mij heen gaan lopen.
Mijn vertrouwen is zeer sterk en dat voel ik ook terug van hen.
Ik wil graag begrip voor je opbrengen en voor je mening open staan maar zou het fijn vinden moest je dat op een normale manier doen ipv hier alles zitten op te blazen.