Woodstock schreef:Voor alle mensen die brullen dat t paard in de krul getrokken wordt, FOUT!
Gelukkig zegt niemand dat....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
anneliesdj schreef:Ik zie daar een paard wat zich idd iets meer opricht maar het voordeel van die oprichting komt niet uit de verf; namelijk het verder onderbrengen van het achterbeen. Dat kan ze ook niet want haar rug is daar nog veel te gespannen voor en die spanning zie je ook terug in de kaak.
anneliesdj schreef:Daarnaast hangt ze daar veel zwaarder op het bit dan bij jou en bij een paard wat goed aan het bit is en haar lijf gebruikt zou dat juist lichter moeten worden.
) door wil zetten, ga je gang maar open dan even een topic bij RT-D

gillian schreef:Zoals er eerder in dit topic werd verteld, is het Frans klassieke werk net even wat anders als wat iedereen gewend is. Hier gaat verzameling voor beweging.
anneliesdj schreef:gillian schreef:Zoals er eerder in dit topic werd verteld, is het Frans klassieke werk net even wat anders als wat iedereen gewend is. Hier gaat verzameling voor beweging.
Kan me niet voorstellen dat verzameling ook voor ontspanning, lossigheid en acceptatie van het bit gaat.
Maar goed, ik heb mijn punt gemaakt, veel succes verder.