Dit is Randalin, een mini-appaloosa merrietje van 7 jaar.
Ze kan inderdaad trappen, bokken, steigeren... en meer!
Jammer genoeg zijn de fotos niet van superkwaliteit - in de schemering genomen - dus jullie moeten de zonsondergang en het met bloemen bezaaide weiland er zelf maar bij denken deze keer.
Over de trainingsmethode kan ik kort zijn. We trainen op clickerbasis dus met volledig vrijwillige medewerking van de powny. Ze is erg enthousiast, vooral de 'heftiger' oefeningen vindt ze tof. Deze pony komt in draf naar me toe als ze weet dat ze mag gaan werken. En dus volgestopt wordt met snoep.

Eerst maar de kick:

En dan bokken:

Landing:

Enige steigerfoto die niet bewogen was:

Spaanse pas, tweede foto waarop ze laat zien dat ze haar achterbeen goed meeneemt - en dat spaanse pas een oefening is die heel wat kracht van het paard vraagt.

Knielen, waarbij die grapjas vaak nog een tijdje door het zand schraapt. Vindt ze leuk.

En dan als laatste, ben ik hééél trots haar capriole te laten zien. Helaas is de fotokwaliteit ongeveer net zo goed als die van Bigfoot of een gemiddelde ufo-foto, maar voor de goedgelovige kijkertjes plaats ik ze toch:

En hier gingen de voetjes echt van de vloer:

Je haar gaat er wel speciaal van zitten:

Er waren nog fotos van zijgangen maar die waren echt te onscherp. Bedankt voor het kijken!