Gisteren was ik met een super demoteam aanwezig op de EquiDay!
Wat een enorm goede sfeer was daar!
De paddocks super geregeld, rondom de pistes alles top geregeld...
Veel leuke stands, alles super duidelijk en als je vragen had was alles zo geregeld!
Helemaal top, nogmaals petje af voor de strakke organisatie

Mijn superteam: Robin met Sita van Nista Horsemanship en 2 lesklanten van mij: Roosmarijn met haar knappe tinker Gipsy en Frederieke met Grease.

Er was iets meer publiek dan ik verwachte

Uitleg geven over op het blok staan, hoe leuk paarden dat vinden

Wat vertellen over spier en lichaamsgebruik van de spagaat

Frederieke en Grease aan het rekken en strekken

Deze foto vind ik echt prachtig... Tijdens een clinic nog zoveel elkaar vertrouwen!
Het was de eerste demo voor Roosmarijn en Gips, maar ze deden het geweldig!
Paard was heerlijk ontspannen, mijn complimenten voor Roos dat ze zo onwijs goed bezig is met Gipsy!

Robin en Sita samen liggen

Ze hebben ook samen een show gegeven in de showpiste, jeetje, kippenvel momentje!
Robin had een live zangeres bij zich, unieke show! Echt genieten!

Grease in een beginnende spaanse draf, was heel leuk dat ik vroeg om eens te proberen om een spaanse galop te laten zien, dat Grease ook daadwerkelijk een pas spaanse galop deed

En ook OP je paard kun je vrijheidsdressuren!

Ook veel vragen beantwoord, vond het erg leuk dat mensen zoveel interesse toonden!

Daarna heb ik ook nog een workshop gegeven.
Er waren erg leuke paardjes in de workshop!
Het liep allemaal erg soepen en het was een leuk groepje

Alleen kreeg ik richting het eind een flinke kopstoot van een paard....
Op zich redelijk begrijpelijk, vreemd terrein, dingen moeten leren, hoop herrie en afleiding...
Heel persoonlijk denk ik ook niet dat het de meest ideale locatie is voor een 'workshop'

Een paard kan zich toch moeilijk concentreren op vreemd terrein, met andere paarden, herrie, stands, mensen etcetera etcetera.
In iedergeval, flinke kopstoot gehad, tegen de grond gegaan en flink gat in mn lip

Dus de workshop toch wat eerder moeten stoppen omdat het niet meer ging

(foto van hoe gezellig mijn gezicht er uit zag: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3915_n.jpg )

Maar, al met al, heerlijke dag, leuke paarden, leuke mensen, supersfeer, lekker weer!
Heb zeker genoten