In het begin van juli heb ik dit filmpje gemaakt voor mijn auditie Level 2. Het filmpje is gemaakt tijdens een 5-daagse cursus, op een stuk land waar ze nog maar 1 keer geweest was.
Sienna is aan de hand erg Right Brain Extrovert, dus ik moet mezelf altijd inhouden om niet te veel druk te geven en veel rust te brengen (niet gemakkelijk als LBE zijnde...).
Ik vind zelf dat ik misschien hier en daar toch wel wat duidelijker/strenger mag zijn. Het fijntunen mag wel nog wat beter in de circling, figure eight en yoyo. Bij de stick-to-me moet ze nog wat meer vertrouwen krijgen in mij. Porcupine en driving gaan al heel goed vind ik zelf.
Het is altijd wel opletten met haar, bij het minste "teveel" druk dat ik geef, panikeert ze en rukt ze zich los. En voor dit filmpje wilde ik ergens toch wel op safe spelen.
Bij de sideways op het einde zag ze jammer genoeg in de weide daarlangs een klein pony'tje in hoog gras staan (lees : hoog gras met 2 oortjes dat bewoog

Nikki and Sienna Level 2 On-Line Parelli Audition
* kleine toevoeging : voor de cursus kon ik geen circling/figure eight met haar oefenen, ze trok zichzelf elke keer los, ben hier dus superblij mee!*