Een toepasselijkere naam had ik niet kunnen bedenken voor dit nieuwe topic van Kim en mij.
Dat is namelijk de naam van het boek dat ik heb gekregen van een heel bijzondere man.
Op 6 Januari zijn we bij zijn show wezen kijken en heb ik hem voor de tweede keer aan het werk gezien.
Ik had het grote geluk dat hij even bij zijn stand kwam kijken en heb gevraagd of hij met me op de foto wilde.

Hij was hartstikke vriendelijk en er hangt een hele aparte sfeer om hem heen wat eigenlijk niet echt uit te leggen is.
Een soort kalmte waarvan je zelf ook rustig wordt.
Nu we er toch waren heeft mijn moeder een boek gekocht dat over zijn leven gaat en gevraagd of hij hem wilde signeren (bedankt mam

Die dag heeft mijn leven veranderd, net dat extra duwtje in de goede richting en ik merk dat Kim hier ook baat bij heeft.
Nu even een ander onderwerp;
Al een tijdje heeft mijn moeder een fotolijstje met daarin een foto uit 2009, toen ik nog 50 kilo zwaarder was.
Ik heb haar verontwaardigd gevraagd waarom ze zo'n 'oude' foto heeft gekozen, waarop ze zei;"Dat is de enige waar je leuk op staat".
Daar moet je het dan maar weer mee doen…

Ze wilde voor kerst graag een nieuwe foto en aangezien er steeds iets tussen kwam, is het een wat later kerstcadeautje geworden.
Maar vandaag was het dan zover; Rowan vrij, ik vrij, droog weer en de hele bak voor onszelf.
Ik wilde ook heel graag foto's van de oefeningen die Kim en ik doen met grondwerk en vrijheidsdressuur, dus dat kon mooi samen.

En alhoewel Kim (door mij) wat vervelend werd, ben ik erg blij met het resultaat!!
Bedankt Rowan!
De buik van Kim is erg vies.
Dit heeft als reden dat ze door het rechtrichten haar spieren anders gaat gebruiken, en haar buik daardoor op dit moment heel gevoelig is.
Normaal gesproken spoel ik hem wel af met warm water, maar het was vandaag zo koud dat me dat geen verstandig idee leek.
Foto 1; Een mooi winters plaatje! Met ijspegeltjes aan Kim's voorpluk.

Foto 2; Het 'blok'.
Nee nee, wees niet bang, de pallet waar ze op staat is er één met meerdere drukpunten.
Hier hebben we een loeizware ijzeren plaat op gelegd, zodat de druk van haar gewicht verdeeld wordt en ze niet door de pallet kan zakken.
Natuurlijk ben ik al aan het rond kijken naar iets praktischer.

Foto 3;
http://i41.tinypic.com/21lo09d.jpg
Foto 4;"Spagaat? Pies of [naam]!"

Foto 5; Berggeit gaat ook super!

Foto 6; Kim's favoriete trucje; Flemen!!

Foto 7; Voorbeen optillen.

Foto 8; Achtervoetje optillen.

Foto 9; Begin van de krul!

Foto 10; DE BUIGING!!!

Foto 11; "Tien, die vlechtjes… moest dat nou echt?!"

Foto 12; Vrolijk!!

Foto 13; Kus!!

Foto 14; Onderonsjes, die hebben we vaak.

Foto 15; Meedraven.

En tenslotte nog een video van ons...
Hartstikke bedankt voor het kijken en vergeet niet de poll in te vullen!!

Liefs, [naam]