Laatst toen kwam een vriendin van mij, Eva Roemaat (bokt: E_Nalanta) op bezoek. Ze heeft toen ook weer hele gave foto's gemaakt van mij met mijn haflinger en mini-shetlander.
Zelf ben ik niet zo heel erg vaak op bokt omdat ik erg weinig tijd heb i.v.m. school. Maar nu vond ik het toch wel heel erg leuk om ook eens een berichtje te plaatsen.
Met Ramona (haflinger) ben ik al een tijd bezig met vrijheidsdressuur. Dit gaat erg goed en ze kent al aardig wat kunsten. Ze is erg braaf en heeft een super rustig karakter. Ze houdt niet zo van het steigeren maar dit gaat al steeds beter. Wat ik nu het liefste wil, is haar het liggen leren maar ik heb nog niet de juiste manier gevonden om het aan te leren.
Floris is mijn kleine shetlander hengstje van 1 jaar. Hij meet nu ongeveer 67 cm. Ook hij kent al wat kunstjes. Dit heb ik natuurlijk allemaal vanuit het spelen geleerd. Ik train hem er ook helemaal niet in maar ik doe het puur voor de lol. Floris vindt het erg leuk en begint steeds leergieriger te worden.
Eva heeft best wel veel foto's gemaakt. Jullie zien hier een aantal van alle foto's.
Nogmaals heel erg bedankt Eva, ik ben er erg blij mee!

Wat een sprookje!

Bedankt voor het kijken! Hopelijk laten jullie een leuke reactie achter!