Aangezien ik afgelopen zondag een dipje had over de toekomst met nada,
heb ik toch doorgezet en mijn stoute schoenen aangetrokken.
Ik ben haar lekker gaan borstelen en toen ze helemaal schoon en knap was, heb ik het hoofdstel aangedaan.
Nee, niet zomaar dit heb ik 4 keer over moeten doen, voordat ik het achter haar oren had.

Nou toen dit gelukt was, heb haar even laten nadenken en toen ze het accepteerde heb ik de riempjes vast gemaat en haar halster eronderuit gehaald.
Dit ging al boven verwachting goed.
Nou zo even rondgestapt en nada bleef erg rustig, dus de volgende stap. Het bitje.
Ik heb het bitje in mn hand gehouden en haar laten bekijken en laten snuffelen, nou nada zou nada niet zijn als ze even flink ging snurken haha.
Nou dat was ok, dus aan de lipjes, brr eng ding dacht ze, dus door gegaan tot ze ook dit weer accepteerde en dit hebben we vol gehouden tot ze uiteindelijk na een paar keer het bitje in haar mond te hebben gehad ook dit accepteerde!
(We zijn daarmee ongeveer 15 tot 20 minuten mee bezig geweest.)
Ik heb het even gewoon met de hand vast gehouden, voor het geval ze in paniek zou raken, maar dit was echter niet het geval.
Na heel wat knouwen en rare bekken getrokken te hebben, wat rondjes gelopen etc etc. heb ik het bitje vast gemaakt aan het hoofdstel.
Fantastisch! Wat was ze toch braaf!
Bitje vast en weer stappen.
Dit ging allemaal erg goed met veel geduld, dus los en haar even lekker aan het werk gezet.
Ik ben zoooo blij dat ik heb doorgezet en het toch heb geprobeerd.
Maar we zijn er nog lang niet, maar de 1e stap is weer gezet!
Ben zo trots

Nada word a.s vrijdag 4 jaar.
Sorry voor mijn lange verhaal, hier het BEWIJS!

wat een raar ding zeg!

hier goed geaccepteerd en staat ze bijna te slapen.

is ze niet ontzettend knap

en aan het werk mijn meisje

en als laatste nogmaals mijn KANJER!!!!