JustMe89 schreef:Vind je fjordje al goed volwassen gebouwd, al lekker breed enz, ziet er helemaal niet te jong uit!
En vind het best wel goed gaan... Hebben hier één keer gekeken hoe onze 2,5jarige erop reageerde en ging helemaal niet zo vlot en simpel...
Denk dus dat je paardje dit niet heel erg vind om te doen, miss geniet die wel net van de aandacht!
Zou wel zadel eraf doen, of toch die beugels... Denk dat je dat zelfs niet met volwassen paard moet doen... Is goed om ze te laten wennen aan slaande beugels, maar lijkt mij erg pijnlijk om zo tien minuten rond te lopen.
Voor de rest, doe zo voort, vind het er vrij ontspannen uitzien...
O en heb hier initiatorcursus paardrijden geven: meelopen tijdens het longeren wordt sterk aangeraden, dus niet blijven staan.
Waaom meelopen? ik heb altijd al een grote interesse in longeren gehad, en heb toevallig op horse event van Lammert Haanstra opgevangen dat je juist moet blijven staan, om de reden die ik hier boven uitleg..
maar, ik ben niet te beroerd om jouw gedachtegang hierachter te horen, vind het juist wel interressant, en ik denk dat het ook heel interressant is voor ts om zo te ondervinden hoe zij vind wat de beste longeer-methode voor haar paardje is..
Laatst bijgewerkt door First_Unique op 01-12-09 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt