stoer peerd! 

En wat filmpjes; *de rest moet nog uploaden*
http://www.filmpjes.nl/v/58668-Piropo-bij-Piet-Bakker
http://www.filmpjes.nl/v/58682-Piropo-bij-Piet-Bakker
http://www.filmpjes.nl/v/58686-Piropo-bij-Piet-Bakker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stoer peerd! 

19LindA83 schreef:Volgens mij zijn de lijnen niet zo lang of wel?? lijkt me wel heerlijk hoor dat longeren aan dubbele longe.
Succes verder
en het is zeker geen dubbele longe of longeren 
WillemYntJee schreef:Ziet er goed uit! Fijn ook dat 'ie t zo uit zichzelf aanbiedt
Is dit trouwens de Piropo die een tijdje op HCK heeft gestaan?
cloris schreef:19LindA83 schreef:Volgens mij zijn de lijnen niet zo lang of wel?? lijkt me wel heerlijk hoor dat longeren aan dubbele longe.
Succes verder
De lijnen zijn lang genoegen het is zeker geen dubbele longe of longeren
19LindA83 schreef:hmmm dan is het in de ''volksmond'' makkelijk om dat te verwisselen... hoor het meerendeel die met dubbele longe werken vaak roepen dat ze heerlijk gewerkt hebben met de lange lijnen..
Ben er dus zelf niet zo in thuis anders had ik het niet zo neergezet. Het lijkt me in ieder geval een fijne manier van trainen als ik het zo zie
Lotte1990 schreef:Ik heb hier absoluut geen verstand van, maar laat jij je paard op het derde filmpje nou met zn neus tegen de bakrand aan lopen?

opisop_shop schreef:Het is je tweede les zeg je maar ik zie je wel moeilijke dingen doen al (in de ogen van een leek)! Wat was jullie niveau wat lange lijnen betreft en wat doen jullie onder het zadel?
en zo'n moeilijk niveau is het niet hoor
het schouderbuiten is iets waar je heel snel mee aanvangt juist omdat het zo'n fijne oefening is die je zonder veel hulpen zo kan opzoeken
Vanuit de schouderbuiten kan je ook zo de stelling omzetten en er travers van maken en vaak pakken ze dat heel makkelijk op, en daarbij maak je gebruik van dat wat je paard aanbiedt. 
gemske schreef:Heel leuk om de filmpjes er ook bij te zien! het ziet er heel vriendelijk uit
Knap dat hij zelf al galop en travers doet

x_kellebell schreef:Leuk hoor ziet er goed uit!
Die van mij stoot ook wel eens dr neus tegen de bakrand met het schouderbuiten.. maar ze moet zelf maar opletten waar ze dr hoofd laat dan.. ik vraag haar niet of ze dr hoofd wilt stoten
(Ik noem dit werken met je paard trouwens altijd lange teugelen of teugelen)

Dennis schreef:Vond het wel jammer dat ik niet langer kon blijven om nog even bij jou te kijken. Ziet er fijn uit.
Citaat:Ik heb er iig ook van genoten en heb nu al zin in de volgende keer!
Dennis schreef:Volgende keer heeft Eline (weer 2 voor mij met de bonte shet) een clinic geregeld voor een beperkt groepje de week voor of na die in Benningbroek. Kan ik 2 weken achter elkaar. Ik twijfelde nu welke pony ik mee zou nemen, dan kan ik ze beide mee nemen week na week.

Heb nu zelf een aantal clinics bij hem gevolgd en het is iedere keer weer een feestje. Misschien zie ik je volgende keer wel in actie als we achter elkaar moeten, lijkt me leuk, t ziet er erg goed uit namelijk.