Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

yvvv schreef:Ik weet niet zo heel veel van parelli, maar heb het een en ander gezien bij een vriendin die nu geloof ik op eind level 2 zit en dat vind ik al héél erg gaaf om te zien.
Wat een superleuk fimpje! Die rust en het vertrouwen...!
Hoe oud is je paardje?
. Wat is zijn naam? En zijn ouders?
yvvv schreef:Dank je! Geweldig karakter ook!! Nu ben ik natuurlijk harstikke nieuwsgierig in je profiel gaan neuzen, maar kan er niks over vinden? Ook geen fotootjes! Ben benieuwd. Wat is zijn naam? En zijn ouders?
Citaat:Die vriendin waar ik het over had, mag van mij met mijn pony ook wat parelli gaan proberen, ik ben benieuwd hoe hij het vindt. Als hij het nou echt leuk vindt, zit ik eraan te denken of ik het dan ook ga doen. Zulke fimpjes halen me echt over, alleen de prijs totaal niet! Vandaar dat ik eerst even wil kijken hoe hij erop reageert, want een aantal dingen doen we al, zoals stilstaan, meerennen en dan stilstaan en achteruit, longeren op stemgeluiden ed, maar ik vind dat gewoon bij de opvoeding horen.
?
.. hij laat je wel weten hoe je het doet. daarbij is het toch een idee om zo nu en dan te filmen en te plaatsen hier of op het nhforum.. dan krijg je vanzelf tips!
?
)
) Maar als je nu al een goede band hebt met je paard, zal die er alleen maar beter van worden!

Prachtig paardje ook!