King kent een nieuw trucje
En dat is .. ^^ Cap had ik niet op voor de foto
...1:

2:

3:

4:

5:

6:
Doei laat je een berichtje achter ?:) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En dat is .. ^^
...

Doei laat je een berichtje achter ?:) Hannahnas schreef:hoezo?? snap het niet..?¿
Ik vind het leuke foto's alleen een beetje vaag door de snelle beweging waarschijnlijk
xWhitneyx schreef:ik vind het mooie foto's maar verder linke soep , ten 1e geen cap oke je zegt dit ivm met de foto maar vind ikzelf geen goeie reden, ten 2e straks doet je paard dit uitzich zelf en is dit dan nog steeds een trucje?
verder is dit mijn mening erover
. Ik zou wel uitkijken op welke bodem je het oefend, aangezien het paard duidelijk nog niet in balans is en dus kan uitglijden..... Dat zou zonde zijn! Hij heeft zn benen er grappig, en jij zit er ook wel grappig op haha
. Ik heb ook nog een stijgerfoto, dit paard kon het al, maar was de 1e keer dat ik het met hem deed.. Ik zat wel naar voren, maar ik "lag" niet zeg maar. Paard van mij was ook veel meer in balans, vergelijk de foto maar eens: Prinslover schreef:Leuk dat je het hebt aangeleerd, en goed dat je het onder begeleiding hebt gedaan. Paarden kunnen het namelijk ook tegen je gaan gebruiken, maar dat is je vast bekend. Ik zou wel uitkijken op welke bodem je het oefend, aangezien het paard duidelijk nog niet in balans is en dus kan uitglijden..... Dat zou zonde zijn! Hij heeft zn benen er grappig, en jij zit er ook wel grappig op haha
. Ik heb ook nog een stijgerfoto, dit paard kon het al, maar was de 1e keer dat ik het met hem deed.. Ik zat wel naar voren, maar ik "lag" niet zeg maar. Paard van mij was ook veel meer in balans, vergelijk de foto maar eens:
http://archief.paardenfoto.nl/60717VaBa ... MO0042.jpg
Succes met trainen!!
even een edit: Dit paard van mij was ook een hengst. Maakt volgens mij niks uit of paard ruin/merrie of hengst is. Gewoon consequent in het trukje blijven!!

dndnlover schreef:ziet er behoorlijk eng uit, ik zou echt even oppassen met de ondergrond ja, net als er zoveel zeggen...
en je moet je zelf niet naar voor gooien als hij omhoog komt, blijf ontspannen recht op zitten, blijf zoveel mogenlijk verticaal, anders gaat je paard nooit in balans omhoog