Vandaag is Jesse (jessetjuhhh op bokt) met me meegeweest naar de paarden om te filmen! Het weer zat niet echt mee, pas toen we weg moesten
bij de wei brak de zon door

heel goed mee en we hebben weer een fijne dag gehad!

of presteren om te showen: we doen alles sámen, maken samen fouten en leren samen!

Shilas - Haflinger - 10 jaar - ruin - 1.56 meter - clown - aanwezig en gemotiveerd - heel erg slim - dominant.
Flip - shetlander - 5 jaar - hengst - onder de 1 meter (weet niet precies) - trouw en leergierig - werkwillig.
*Gefilmd met de Canon EOS 7D en met objectief de Canon 70-200 2.8 L NON IS.
*Ja, ik heb een gat in mijn broek.

*Ik heb áltijd een cap op en ben hier ook heel duidelijk in, maar voor één keer moest 'ie af. De volgende keer zit hij weer op mijn hoofd!
*Shilas schacht altijd uit tijdens trainingen of wanneer hij iets prettig vind, heel veel ruinen/hengsten hebben dit, puur natuur - een goed teken.

*Shilas train ik nu 3 jaar, Flip bijna 2.
*Ik werk heel veel met mijn stem, lijf en zweep, maar ook met voedsel. Ik beloon één/een paar korrels per keer, maar houd mijn hand gesloten zodat
het niet in één keer word weggegeten. Daardoor kan het lijken alsof ik de paarden enorm veel voer, maar dat doe ik juist bewust niet.
Nog even een speciale dank aan Jesse, die daar anderhalf uur lang achter m'n camera zat en deze prachtige beelden voor me heeft gefilmd!
Dankjewel Jesse, vind het echt geweldig van je!

Laten we beginnen met wat screenshots van vandaag, voor de luie 'ik kijk geen filmpje duurt me te lang!' bokkers

Deze vind ik echt prachtig, ik ben er zo blij mee!

Beide op de knieen met een dikke kus!

Zitten en de Jambette.

De passage zonder tuig.

Ach...

Met Flip.
Dank voor het bekijken!

Shilas, Flip en Eva!