Voor wie nog nooit van Henk gehoord heeft - beste man is een springgefokte KWPNer uit 2012 die ik in april 2022 voor een klein prijsje heb mogen kopen om vervolgens mijn best te doen om deze om te toveren tot een écht sportpaard. Niet altijd zonder slag of stoot mind you

Voor de vorige ITP Henk-topics zie 1 en 2
Na de wedstrijd uit het tweede topic hebben we eigenlijk ruim 4 maanden niet meer wedstrijdgericht gesprongen - het was eerst veel te warm, daarna weer veel te nat, daarna was ik meer dan 1 maand op reis, daarna had ik spontaan weer behoefte om mijn dressuurtalent te bewijzen (wat ons tot nu toe slechts een L1+7 klassering heeft opgeleverd

Het indoorseizoen hebben we zeker hartstikke interessant weten te houden, dat weet ik wel

We zijn vaker foutloos geweest en zelfs paar keer in de prijzen - wat niet altijd even vanzelfsprekend is zelfs met 2 x 0 gezien hoe groot de 1m rubrieken zijn - maar ik heb ook paar keer heel persoonlijk kennis kunnen maken met de hindernissen

Hij heeft vooral heel veel moeite met mensen, met name als die mensen ook nog ineens durven te bewegen. Parcoursbouwers en hun hulpen zijn levensgevaarlijk, publiek had beter lekker thuis mogen blijven

Bleek de juiste beslissing te zijn want sindsdien gaat het alleen maar steeds beter

Zodoende zijn we inmiddels ook 1.10 startgerechtigd

Bij deze de foto's:
1. Belangrijk om je dag met een lach te starten toch

2. Was helemaal geen veel te platte sprong uit een veel te verre afstand, lijkt maar zo

3. Can't touch this

4. Ook belangrijk om het juiste dekje te hebben voor bij je hindernis

5. En de juiste kleur jasje

6. Mijn scheerwerk is wel bijna on point

7.

8. En goed rechtop zitten uiteraard

9. Spot het probleem

10. Jammer van de oortjes

11. Henk is duidelijk niet de enige die soms spoken ziet

12. Dat scheerlijntje is wel bijzonder zo

13.

14.

En als bonus blooper nr 15

Iemand was ietwat te gretig op de sprong en wilde niet meer op mijn afstand wachten