Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
xChanelx schreef:Ach, wat een dotje
Ik heb jaaaren geleden zo'n kleintje verzorgd die onder de hindernissen doorging als het teveel moeite kostte
Em_ schreef:Woei! Vliegmonstertje
Snorlex schreef:Leuk hoor, zo’n springmonster!
Denk volgende keer om een grondbalk. Dat helpt ze om de sprong wat beter in te schatten.
Earth schreef:Pas even op met je singel, want die trek je nu over de schoft. Dat kan niet fijn zijn. En inderdaad, gebruik met springen even een grondbalk en een drafbalk, dan kunnen ze de sprong beter inschatten. Ze kan goed springen, maar je wilt niet dat ze geblesseerd raakt doordat ze het niet goed kan zien
Drafbalk <-> ongeveer 1.50 mtr - dan grondbalk met hindernis
fenijro_tani schreef:Kidde schreef:Wat een leuke shet! Ik zou persoonlijk het springen alleen niet meer met dubbele lijnen doen. Op de foto's zie je dat het haar eigenlijk vooral hindert
Bedankt, het is stiekem een dikke mini 24/7 op de grote weide is slecht voor de lijn helaas.
Ik ga het noteren, bedankt voor de tip!
Kidde"
[quote="fenijro_tani schreef:Kidde schreef:Wat een leuke shet! Ik zou persoonlijk het springen alleen niet meer met dubbele lijnen doen. Op de foto's zie je dat het haar eigenlijk vooral hindert
Bedankt, het is stiekem een dikke mini 24/7 op de grote weide is slecht voor de lijn helaas.
Ik ga het noteren, bedankt voor de tip!