Het grootste gedeelte is omgetoverd tot een kleine springweide met wat look a like crosshindernissen!
En vandaag mochten Nick en ik de springweide uittesten! Daar hebben we natuurlijk wel een feestje van gemaakt

Ik vond het reuze spannend, want ik had eigenlijk nog nooit zo gesprongen met Nick. Ja wel eens een losse hindernis. Maar nooit een soort parcours. En onder het zadel ook nog niet zo hoog!
Maar ondanks dat we beide geen conditie hebben hobbelden we lekker rond. En Nick sprong alles netjes, ook als hij niet zo goed uit kwam! En dat vond ik heel goed van hem, dat hij het toch maar deed. Hij had er echt lol in.
Eerst losstappen. Dat doen we door te slalommen, zigzaggen en tussen de vlaggetjes door te rijden. Bliksem doet vrolijk mee op de achtergrond.

Tussen de vlaggetjes door stappen.

Een niet zo heel actief drafje. Ik ben compleet uit conditie. Nick ook. Dus we doen het rustig aan.

Klaar om wat hindernisjes mee te nemen?

Even inkomen met een lage stam.

Vanuit de lage stam gelijk door naar de volgende.

Nog een keertje over de lage stam, kijkend naar de volgende hindernis.

Het kruisje.

Beide even weer op adem komen, voordat we een stapje verder gaan.

Eén van de hoogste sprongen van vandaag. Voor velen misschien laag, maar voor Nick en mij best hoog!
Ik ben er trots op, zo hoog had ik nog niet met Nick onder het zadel gesprongen. En hij sprong hem in één keer!

Genoeg gesprongen voor vandaag, lekker uitstappen. Nick deed het super goed!

Aan de hand uitstappen, volgens mij vertel ik Nick hier wat.

Bliksem komt er ook weer gezellig bij en stapt lekker rustig mee.

En voor de oplettende kijkers, ik heb een Go Pro op mijn cap. En daar is best een leuk filmpje uit gekomen.

Krijg je gelijk een idee hoe het er allemaal uit ziet. Ook de slalommen. Die niet op de foto's te zien zijn.
Hopelijk kunnen we dit wat vaker doen. Op dit moment heb ik een ziek lichaam, de oorzaak is nog niet bekend. Maar om een kort verhaal lang te maken... Onee andersom. Om een lang verhaal kort te maken, ik ben een dweil zonder conditie, omdat ik ziek wordt van eten.

Dus ik ben echt súper blij dat Nick en ik dit vandaag konden doen! Want op dit moment leef ik met de dag. En kan ik niets vooruit plannen, omdat het elke dag een verrassing is of mijn lichaam een beetje mee werkt. Maar dít hebben we mooi in the pocket!
En dat wilde ik graag even delen.