Vliegende haflinger Dream 2e plaats!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Vliegende haflinger Dream 2e plaats!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 23:26

Hoi bokkers!

Sinds dit jaar ben ik begonnen met m'n haflinger te springen, we hebben nu in totaal 9 lessen gehad en wat doet ze het goed!
Uiteindelijk een onderling springwedstrijdje georganiseerd waarbij ik tussen de paarden insprong op 70 cm, Dream vond dit superspannend wegens alle mensen aan de zijkant maar wat deed ze het braaf, 1 balkje en hierbij 2e van alle ruiters geworden!

hier 2 foto's van onze les.
60 cm
Afbeelding

1 meter
Afbeelding


Toen kwam de dag van de wedstrijd!
Natuurlijk even mooi wassen en invlechten.
Afbeelding
Afbeelding

En hier de foto's in het parcour! De oxer vond mevrouw erg eng, want het publiek stond daar precies achter :+


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Heel benieuwd wat jullie van m'n vliegende haflinger vinden! ik vind dat terwijl we zo kort springen ze het erg goed doet! komt ook netjes ruim over de sprongen heen!

*\o/*

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:29

Voor zo kort ziet het er prima uit hoor !
Als ik zo je foto's zien kun je nog wel wat winnen op de afstanden rijden, hoewel dat natuurlijk wel moeilijker is als je tussen de paarden rijdt.

En wauw, wat een prachtige bos manen zeg! _/-\o_


Zou alleen wel goed naar de hoogte van de hindernissen kijken, die op de 2e foto is echt geen meter. Bij ons op stal stonden ook de verkeerde hoogtes waardoor ik me ooit eens hoger heb ingeschreven dan de bedoeling was omdat het bij ons dus verkeerd stond. :o

Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 23:32

Michelleex schreef:
Voor zo kort ziet het er prima uit hoor !
Als ik zo je foto's zien kun je nog wel wat winnen op de afstanden rijden, hoewel dat natuurlijk wel moeilijker is als je tussen de paarden rijdt.

En wauw, wat een prachtige bos manen zeg! _/-\o_


Zou alleen wel goed naar de hoogte van de hindernissen kijken, die op de 2e foto is echt geen meter. Bij ons op stal stonden ook de verkeerde hoogtes waardoor ik me ooit eens hoger heb ingeschreven dan de bedoeling was omdat het bij ons dus verkeerd stond. :o


dankje! ja ze doet het echt super, begint nu wel een beetje zelf al de afstanden in te schatten wat soms echt de meest rare noodsprongen geeft maar ze heeft nog nooit geweigerd waar ik erg blij mee ben!

ja klopt! de hoogtes van de staanders twijfel ik ook vaker over :') hoe zou het eens moeten nameten, stond namelijk naast de sprong en toen kwam die tot mn heup dus misshien 90. :j

Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Vliegende haflinger Dream 2e plaats!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 15:36

Heb het gemeten is inderdaad 90 als het dezelfde staanders waren! :+