CSI Sancourt met mijn grijze muis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 15:16

Edit: ik ga me in zo'n comments niet meer druk maken :) Nieuwsgierigen zijn welkom om eens te komen kijken hoe ik met mijn paarden omga en zullen zien dat zij prinsesjes zijn bij mij.
Laatst bijgewerkt door Laurievc op 20-04-17 15:29, in het totaal 2 keer bewerkt

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 15:17

Zalig!! Wat een ervaring, echt tof dat het zo goed is gegaan.
En echt mooi paard ook, je ziet echt dat die het niet beter kan hebben dan bij jullie! :-) Proficiat he!

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:00

Laurievc schreef:
Edit: ik ga me in zo'n comments niet meer druk maken :) Nieuwsgierigen zijn welkom om eens te komen kijken hoe ik met mijn paarden omga en zullen zien dat zij prinsesjes zijn bij mij.


_/-\o_ Heel goed.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:04

Laurievc schreef:
Edit: ik ga me in zo'n comments niet meer druk maken :) Nieuwsgierigen zijn welkom om eens te komen kijken hoe ik met mijn paarden omga en zullen zien dat zij prinsesjes zijn bij mij.

Moet je ook niet doen :) als ik zie hoe ze eruit zien bij jou kan het niet anders dan dat ze het hartstikke goed hebben. Kunnen veel paardeneigenaren een voorbeeld aan nemen. Als jij en je trainer op zo'n moment dat bit een betere keuze is lekker doen toch? Denk dat jij dat beter kan inschatten dan wij vanachter een schermpje.

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 16:07

TerraHowrse schreef:
Laurievc schreef:
Edit: ik ga me in zo'n comments niet meer druk maken :) Nieuwsgierigen zijn welkom om eens te komen kijken hoe ik met mijn paarden omga en zullen zien dat zij prinsesjes zijn bij mij.

Moet je ook niet doen :) als ik zie hoe ze eruit zien bij jou kan het niet anders dan dat ze het hartstikke goed hebben. Kunnen veel paardeneigenaren een voorbeeld aan nemen. Als jij en je trainer op zo'n moment dat bit een betere keuze is lekker doen toch? Denk dat jij dat beter kan inschatten dan wij vanachter een schermpje.

Wat lief, dankjewel beide! <3 Fijn te horen. Soms moet ik inderdaad gewoon dingen over me heen laten komen. Ik weet zeker dat mijn paarden het goed bij mij hebben :)

carlijn1994
Berichten: 19
Geregistreerd: 14-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:02

Knap gedaan! Gefeliciteerd! *\o/*

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:37

Proficiat *\o/*
Vind het er erg netjes uitzien!
Kan wel zien dat je op sommige fotos te hard inkomt en ze eigenlijk te vlak springt. Probeer je tempo meer op controle te krijgen voor de sprong, dat je de energie van achter houd, dan gaat alles helemaal goed komen!!! :D

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 17:39

DiscoDipp schreef:
Proficiat *\o/*
Vind het er erg netjes uitzien!
Kan wel zien dat je op sommige fotos te hard inkomt en ze eigenlijk te vlak springt. Probeer je tempo meer op controle te krijgen voor de sprong, dat je de energie van achter houd, dan gaat alles helemaal goed komen!!! :D

Klopt helemaal! Het is nog een beetje naar elkaar toegroeien. Ik moet haar erg actief houden om netjes haar vermogen te gebruiken en haar niet uit de snelheid zelf te laten springen. Ga er de volgende parcours nog eens goed op letten!

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 18:13

Laurievc schreef:
DiscoDipp schreef:
Proficiat *\o/*
Vind het er erg netjes uitzien!
Kan wel zien dat je op sommige fotos te hard inkomt en ze eigenlijk te vlak springt. Probeer je tempo meer op controle te krijgen voor de sprong, dat je de energie van achter houd, dan gaat alles helemaal goed komen!!! :D

Klopt helemaal! Het is nog een beetje naar elkaar toegroeien. Ik moet haar erg actief houden om netjes haar vermogen te gebruiken en haar niet uit de snelheid zelf te laten springen. Ga er de volgende parcours nog eens goed op letten!



Goed van je :)
In uitjes maken en daarna 2/3 losse hindernissen erachter aan is een hele goed training, maar je hebt een leuk paard waar zo te zien genoeg vermogen in zit, je klinkt zelf als iemand die wil groeien dus ik zie jullie nog wel hoger vliegen! Succes meid :)

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: CSI Sancourt met mijn grijze muis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 18:55

Bedankt! Ga me er deze week is mee bezighouden :D