Eindelijk had ik eens het geld bijeen geraapt om nog eens een stage te volgen. Helaas is dat dan ook bijna het enigste wat ik mij kan permitteren 'eens in de tijd'. Maar ik ga er zeker aan werken zodat ik minstens 1 keer per maand een dressuur en springles kan hebben. Het is ook niet zo dat ik te onervaren ben om zelf veel te oefenen dus aub geen commentaar daarover, ik moet mijn paard de helft afbetalen (stalgeld) + alle medische kosten en zo heb ik niets meer over om te spenderen aan andere dingen

Het ging helemaal goed bij de twee springlessen! Diallo was heel werkwillig en die oortjes naar voor zaten er zeker op

De eerste dag bij de springles is het dus aaaaltijd een lijntje springen, maar niet zomaar eentje, neenee eentje van 10 sprongen

Zoals eerder gezegd, Diallo was heel werkwillig. En hij wil alles meteen klaar hebben en gaat hij soms enorm hard over de 10 balken, inclusief als er wat sprongetjes bij staan. Ik moest hem heel rustig rijden maar dan komt ook meteen zijn luiheid weer boven waardoor we stilvallen midden in het lijntje

Zonder stijgbeugels want het was ons allemaal veel te gemakkelijk

*KLIK*

En ik was 1 van de durvers natuurlijk, maar ik heb al tig keer zonder zadel gesprongen, waarom zou dit dan niet lukken?

De tweede dag is het altijd parcours, deze keer toch een pittig parcours van 13 sprongen

Eerst rustig over de enge dingen draven en galopperen, zo, nu kan hij die achterhand wel gebruiken

Parcours leren

De eerste oefening was heel het parcours rijden op een heel rustig maar actief tempo, altijd een galoppasje meer. Diallo begint soms snel te lopen maar het ging goed! bijna perfect

Nu rond de 80, nog steeds rustig op dezelfde manier gereden.
Vind deze foto echt leuk!

En maar kijken naar de volgende sprong, goed bezig Nenah

Die houding

Hielen...

http://oi60.tinypic.com/2ls8qf.jpg
Dusss... bij deze weer aan 15 foto's.
Even ter vergelijking, dit was ik op de stage vorig jaar! vriendin is ondertussen al beter geworden met foto's getrokken, die heb ik ook gekweekt

xTitanic @ [SPR-ITP] Stage bij Rik Geirnaert
De stage was dressuur én springen, hierbij een foto van de dressuur.
*KLIK*
Va heel de stage heb ik geen enkele balk geraakt. Trots op mezelf

Reactie zou heel leuk zijn