Vandaag was het zover, onze eerste huppelles. Dayem is een vier jarige AV en net aan zo'n 2,5 maand serieus onder het zadel. Hij doet het echt fantastisch (we tuffen lekker door de bak en hobbelen over het strand) dus het was tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik heb zelf nog nooit springles gehad, alleen als pennymeisje wel eens gesprongen. Het technische deel wil ik maar al te graag onder de knie krijgen. Dayem vond het werkelijk waar prachtig en werd rete enthousiast. Hij heeft alles gesprongen en nergens geweigerd. Ook al kwam hij niet goed uit, hij sprong er toch over(/door) heen Tussen de sprongetjes door uiteraard lekker veel gestapt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden Ik ben in ieder geval ontzettend trots op mijn lieve purkie!
We begonnen met wat balkjes draven en galopperen. Appeltje eitje!
Lekker bezig hoor! Heb jij het idee dat hij minder hoog springt met iemand erop? Fuego doet dat omdat hij voorzichtiger wil zijn, volgens mij doet Dayem dat ook.
Ziet er leuk uit hoor, lekker speels kennismaken met het springen onder het zadel hij is alleen niet zo heel voorzichtig maar misschien komt dat nog
__Nicky
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-14 22:44
MirandaFuego schreef:
Lekker bezig hoor! Heb jij het idee dat hij minder hoog springt met iemand erop? Fuego doet dat omdat hij voorzichtiger wil zijn, volgens mij doet Dayem dat ook.
Los springt hij er dwars doorheen want dan gaat ie echt als een raket En vandaag braaf wat rustiger