Het was alweer eens een maand geleden dat ik nog eens heb kunnen springen onder het zadel met mijn knollie.. twee weken geleden dat hij een hindernis heeft gezien (vrijspringen +dubbele longe). Goh, voor hem helemaal geen probleem hé, hij staat hem maar lekker dik te eten op de weide 24/7, en ik zit door gebrek aan tijd weer met een superdikke knol
Maar langzaam aan gaat school weer rustiger aan hoewel de examens nog moeten komen helaas 
Nu vandaag had ik eindelijk eens de gelegenheid om nog eens een hele dag te gaan naar hem! Vrijdag dressuur gereden in de stortregen donder en bliksem (echte diehards als het op tijd aan komt
we hadden maar een uur of er was alweer een les die doorging in de piste.. juist uitgerekend dat uur kwam er onweer
).Maar goed, vandaag was het heerlijk weer, maar zit nu wel met een fixe verkoudheid van vrijdag

Al bij al, Diallo had er echt zin in vandaag en werd heel enthousiast naar de sprongen toe, controle was op bepaalde momenten ver te zoeken maar dit beterde gelukkig wel
(anders had ik het onder de meter gehouden) maar kon het toch niet laten een ruime meter te springen 
We hadden weer ons standaard 'parcours' gezet in de piste. Een lijntje van 3 sprongen (in-uitje + twee galoppassen en een oxer). Ook nog 1 enkele sprong

Lijntje laag springen

Met een vriendin, als Amber, mag je je voorbereiden dat ze meteen het level hoog legt na zo'n tijd

Moet lukken toch met zo'n enthousiast paard..

Voor ik deze toch wel al pittige sprong nam, had ik nog lager gesprongen hoor.. don't worry

Over gekke sprongen gesproken
Hij nam onverwachts een nogal grote aanzet waardoor mijn houding niet 100 % is
toch al blij dat het niet zo overdreven slecht gereden is 
Tweede keer ging het beter

En de punt dichter bij elkaar

Daarna nog 2x dezelfde enkele sprong genomen (wat hoger) en geen punt meer (wilde niet té gek doen
)Op de weide kan ie wel stoer doen

Mijn knap dikkie

En een iets creatievere 'daaaag'

mafkees

Reactie/tips zeer welkom!