Ik wilde heel graag eens springen met Lorna (mijn vp sinds aug'13), gewoon omdat niet alleen ik het superleuk vind, maar zij ook! Alleen zat er wat in de weg, ze heeft afgelopen zomer een peesblessure gehad waardoor zij ruim 4 maanden stil heeft gestaan. Ik vond het eigenlijk een beetje tricky, maar ze is wel zeer goed genezen. Haar eigenaar vond het dus geen probleem, zolang ik maar rustig op bouw.
Dus zo gezegd zo gedaan. Samen met Esther (Rubio_Lover) en haar pony Rubio hebben we een lesje gesprongen ([SPR-ITP] Palomino Rubio gaat met de voetjes van de vloer) . Lorna had al ruim 2 jaar niet meer gesprongen, voor mij ook al een jaar geleden, maar samen hadden we dit nog nooit gedaan! een uitdaging dus.
om te beginnen een paspoortje:
♥ Lorna
♥ Merrie
♥ 21 jaar jong (ze voelt zich nog een 4 jarige

♥ ong. 1.60 m
♥ Ras weten we niet 100% zeker, maar ze zal wel een tuiger zijn

Natuurlijk wilde ik dit graag vastgelegd hebben op foto's, dus kwam Isabelle van der Krogt foto's maken!
kijk en geniet, net als wij die dag gedaan hebben

1. eerst even losrijden

2.

3. balkjes draven

4. en de eerste sprongen, meteen mijn favoriet!

5.

6. hertje!

7.

8. even goed kijken hoe Esther en Rubio het doen

9.

10.

11. geconcentreerde koppies

12. hihi, het gaat niet altijd goed

13. mijn grootste fan, die altijd komt kijken; mijn opa

Tips zijn welkom, maar momenteel werken wij al aan de controle. Aan het begin was het erg lastig om Lorna gecontroleerd naar de sprong toe te rijden. Ze wilt alleen maar hard. Dit ging echter steeds beter! waardoor we ook ''normaal'' over de hindernis kwamen

maargoed, we willen 1x in de maand springen. Niet veel vaker, omdat Lor toch wel al een beetje een dametje op leeftijd is