Eerst dan de springfoto’s, ik heb een hele tijd geen springles meer gehad (geen passend zadel, alleen dressuurzadel) maar wil het nu weer regelmatig op pikken. De sprongen die te zien zijn, maar waar geen foto's van zijn, heb ik ook gereden, maar die waren helaas kwalitatief niet goed geworden door de donkere bak. De foto's van het veldje waren voor een groot deel mislukt (mijn vader heeft niet veel ervaring met een paard fotograferen, waardoor meestal mijn half blij gezicht er op stond en een half paard

Inspringen:

Dubbelsprong

Stijlsprong, hier valt ook wel te zien dat het een tijdje geleden is dat ik de laatste keer gesprongen heb

Recht aanrijden blijkt ook heel moeilijk af en toe :’) Gelukkig was het wel goed gegaan en bleef alles liggen/staan

Weigering, ik werd onzeker, omdat ik de sprong ervoor eraf viel (een mooie landing gelukkig!). Onbewust rij ik terug, waardoor we telkens niet mooi uitkwam. Mijn instructrice heeft de sprong toen eerst weer lager gelegd, anderhand hoger, en toen lukte het weer

En toch mooi afgesloten:

Stap

Drafje

We zijn in totaal misschien maar een half uur aan het rijden geweest hier, Gambler werd ontzettend nerveus, liet zich niet fijn rijden, ondanks dat er wel een paar ontspannen stukjes tussen zaten.
Tot slot zijn we nog even het veld opgegaan om te gaan crossen en te genieten van het uitzicht!