Sommigen kennen mij al van dit topic: [SPR-ITP] Zembla du Vi aan het huppelen. (filmpjes)
Als je me niet kent heb je er misschien wat aan dat topic ook even te bekijken.

Inmiddels heb ik denk ik nu vandaag mijn vijfde of zesde springles gehad. En het ging bar maar dan ook bar slecht. Ondanks dat lijken de foto's er iets beter uit te zien dan dat jullie dit in werkelijkheid hadden gezien.

Zembla is een erg gevoelig paardje, als ik niet goed mee kom met de sprong (wat nogal is gebeurd en jullie straks ook gaan zien) dan gaat hij na de sprong op de ren, puur omdat hij het eng vind. Vandaag had ik echt heel erg veel moeite om de afzet te voelen en hierdoor kwam ik dus ook of te laat of te vroeg mee. Wat resulteerde in veeel spanning, bij mij en zeker ook bij Zembla.
Ik heb beter gesprongen maar het is niet anders. Ik wil te snel presteren en dat is lastig.
Ik heb besloten om een stapje terug te nemen, daar gaat mijn instructrice mij ook mee helpen en om de komende tijd de verlichte zit opnieuw te oefenen in de gangen.
Het is vervelend om te weten hoe het moet maar het niet kunnen uitvoeren.
Nou ik ga er niet langer op in, ik heb al genoeg geklaagd vanavond dus hier de foto's:

Balkjes galloperen.

Oke mijn tenen zijn een drama dat zal je bij iedere sprong zien.

Tja, heel duidelijk meer meegeven

Mijn favo

Duidelijk geval te laat meezitten.

Handen.

En wat een achterhand gebruik

En Elles ontzettend bedankt voor het aanzien van onze slechte dag en de foto's!